English

فراخوان سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری یزد برای ارتقا کیفی فضاهای شهری

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد در نظر دارد با هدف ارتقا کیفی فضاهای شهری فراخوان طراحی و اجرای المان و فضاسازی نوروزی با رویکرد "صنایع دستی" را برگزار نماید.

فراخوان سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری یزد برای ارتقا کیفی فضاهای شهری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد در نظر دارد با هدف ارتقا کیفی فضاهای شهری در ایام نوروز در تعامل با هنرمندان رشته های مختلف و استفاده از قالب های هنری متنوع با مشارکت مردمی در زیباسازی شهر، فراخوان طراحی و اجرای المان و فضاسازی نوروزی با رویکرد "صنایع دستی" را برگزار نماید.

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد در نظر دارد با هدف ارتقاه کیفی فضاهای شهری در ایام نوروز در تعامل با هنرمندان رشته های مختلف و استفاده از قالب های هنری متنوع با مشارکت مردمی در زیباسازی شهر، فراخوان طراحی و اجرای المان و فضاسازی نوروزی با رویکرد "صنایع دستی" را برگزار نماید.

با توجه به نو بودن تجربه ی هنرهای شهری، همه معماران و هنرمندان با گرایشهای مختلف هنرهای تجسمی، نقاشان، مجسمه سازان، معماران، طراحان گرافیک، هنرمندان تصویرگر، هنرمندان فعال در هنرهای محیطی، مهندسین فضای سبز و... دعوت بعمل می آید در فراخوان «آرایه های بهارانه» شرکت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه