English

همزمان با سراسر کشور؛

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، در سومین حرم اهل بیت( ع) برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، تجمع بزرگداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در بست شهید آیت‌الله دستغیب و مقابل حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد.

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، در سومین حرم اهل بیت( ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مراسم بزرگداشت و راهپیمایی یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از ساعت ۱۰ صبح جمعه (۹دی) در خیابان ۹ دی، بن بست شهید آیت الله دستغیب (ره) در شهر شیراز با حضور پرشور مردم آغاز شد و تا اقامه نماز جمعه ادامه داشت.

مردم ولایتمدار و شهید پرور شیراز با سر دادن شعار‌های "الله‌اکبر"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند.همچنین جوانان و کودکان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی که بر روی آن‌ها عبارت " ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم" در این تجمع حاضر شدند.

در این تجمع، مردم بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری، میثاق بستند و آشوب طلبی فتنه گران را در محکوم کردند و ولایتمداری و بصیرت خود را در فضای غبار آلوده فتنه نشان دادند.

در این مراسم همچنین، نمازگزاران با در دست داشتن پلاکاردهایی سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش را که طی عملیات تروریستی آمریکا در عراق به شهادت رسیده بودند را گرامی داشتند.

مراسم امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، رئیس کل دادگستری استان و دادستان فارس، فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان استان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم انقلابی و بصیر برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه استان فارس با حضور در بیش از ۵۰۰ مسجد استان، برنامه‌های هفته بصیرت را برگزار کرده و در بیش از ۸۰ شهر هم تجمع‌هایی برگزار شد.

 

پیام استاندار فارس به مناسبت گرامیداشت حماسه‌ی ۹ دی

بسم الله الرحمن الرحیم

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ سیاسی ایران اسلامی برای همیشه ماندگار گشته است.

ملت قهرمان ایران چون گذشته با نقش آفرینی و بصیرت مثال زدنی نقشه های دشمنان اسلام و ایران را خنثی کرده وبا حماسه آفرینی، میثاق خویش با آرمانهای انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

حضور ملت ایران در روز نهم دی سال ۸۸، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه ای را خنثی می‌نمایند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه و یادآوری کلیدواژه های اصلی بصیرت و میثاق با ولایت، مدیران را به پرکاری و تلاش روزافزون در راستای حل مشکلات مردم و از خودگذشتگی بیش از پیش توصیه می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه