English

عضو شورای شهر اصفهان:

​برپایی میز خدمت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان دنبال شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم برپایی میز خدمت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری برای پاسخگویی به مشکلات مردم درباره طرح شهرسازی الکترونیکی تأکید کرد.

​برپایی میز خدمت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان دنبال شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رسول میرباقری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: اصفهان به عنوان دبیرخانه شهرهای تاریخی ایران انتخاب شده است، اما متولی بافت تاریخی در این شهر هنوز مشخص نیست.

وی افزود: بارها در خصوص تعیین متولی بافت تاریخی اصفهان گفت‌وگو کرده و ده‌ها جلسه داشته‌ایم، اما تا امروز اقدام عملی در این خصوص انجام نشده است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: شهردار اصفهان تعیین متولی بافت تاریخی را تا تحقق نتیجه دنبال کند.

وی با اشاره به لزوم برپایی میز خدمت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری برای پاسخگویی به مشکلات مردم درباره طرح شهرسازی الکترونیکی گفت: از سال ۹۷ قرار بوده میز خدمت راه‌اندازی شود، اما به جز سه منطقه سایر مناطق پاسخگو نبودند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برای پاسخ‌گویی به سوالات مردم باید این میز در مناطق هرچه زودتر راه‌اندازی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه