English

سخنگوی دولت:

سردار محمد کرمی استاندار جدید سیستان و بلوچستان شد

سخنگوی دولت گفت: سردار محمد کرمی، استاندار جدید سیستان‌وبلوچستان از همرزمان شهید شوشتری است و برای استمرار خدمت‌رسانی به مردم غیور این استان انتخاب شده است.

سردار محمد کرمی استاندار جدید سیستان و بلوچستان شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت، گفت: آقای حسین مدرس‌خیابانی، استاندار سابق سیستان‌وبلوچستان در مدت حضور در این استان، با اقدامات جهادی منشأ خدمات زیادی شد.

بهادری تصریح کرد: آقای مدرس‌خیابانی که به دلیل تمرکز بر مسائل درمانی همسرشان چندین‌بار درخواست استعفا داشتند، تا آخرین لحظه حضور در استان از کار و تلاش دریغ نکردند.

بهادری با اشاره به این موضوع که دولت از خدمات آقای مدرس‌خیابانی تقدیر به عمل آورد، تصریح کرد: آقای محمد کرمی جایگزین ایشان شد تا در مسیر خدمت به مردم غیور سیستان‌وبلوچستان وقفه‌ای ایجاد نشود.

وی گفت: آقای کرمی که سوابق متعددی در خدمت‌رسانی دارند، از همرزمان و دوستان منادی وحدت سیستان، شهید شوشتری است و با همین رویکرد در این استان به خدمت ادامه خواهند داد.

سخنگوی دولت در پایان تاکید کرد: رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به استان‌های مرزی و ارائه خدمات مطلوب‌تر در مناطق کم‌تر برخوردار است. به همین دلیل در استان‌هایی مانند سیستان‌وبلوچستان و خوزستان استاندار ویژه انتخاب شده است تا با مشارکت همه اقوام و استفاده از تمام ظرفیت‌های این مناطق، مسیر رشد این استان‌ها بیش‌ازپیش فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه