English

معاون شهردار شیراز به‌عنوان رئیس کمیته مدیریت ترافیک و حمل‌ونقل پاک کلانشهرهای ایران انتخاب شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز به‌عنوان رئیس کمیته مدیریت ترافیک و حمل‌ونقل پاک مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، هادی شه‌ دوست شیرازی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز در سی‌ا‌ُمین نشست کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌ شهرهای ایران، به‌عنوان رئیس کمیته مدیریت ترافیک و حمل‌ونقل پاک مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب و منصوب شد.

بهره‌گیری از توان تخصصی مدیران حوزه حمل‌ونقل و ترافیک کلانشهرها، همفکری، مشارکت و هماهنگی با اعضای کمیته در خصوص انتقال تجربیات، ایجاد وحدت رویه در میان کلانشهرها و هدایت، راهبری کمیته در راستای فراهم کردن زمینه دستیابی به اهداف تعیین شده از مهمترین ماموریت‌هایی بوده که به معاون شهردار شیراز محول شده است. 

شیراز الگوی حمل‌ونقل پاک کلانشهرهای کشور بوده است 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه هوای پاک در کلانشهر شیراز مورد توجه مجمع کلانشهرهای ایران قرار گرفته است، گفت: تجربه موفق شیراز در اجرای طرح‌های حمل‌ونقل و هوای پاک، باعث شده است تا این مأموریت مهم در کشور به شهرداری شیراز محول شود. 

او انتخاب کلانشهر شیراز به عنوان متولی کمیته مدیریت ترافیک و حمل‌ونقل پاک کشور را فرصت مناسبی برای تحقق برنامه‌های این حوزه در کلانشهرهای ایران دانست و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی، تمهیدات پیش‌بینی شده و ارتباط مؤثر با دستگاه‌های متولی حمل‌ونقل و هوای پاک در کشور در راستای رفع مشکلات زیست محیطی در کلانشهرها، گام برداریم.

معاون شهردار شیراز خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده، ماموریت‌های گذشته را بررسی و بازتعریف خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی