English

مدیر ستاد دیه استان قزوین خبر داد؛

رشد ۱۷ درصدی آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان قزوین در نه ماهه اول سالجاری

عبدیان ، مدیر ستاد دیه استان با اعلام آزادی ۲۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از رشد ۱۷ درصدی آزادی زندانیان در نه ماهه ۱۴۰۱ خبر داد.

رشد ۱۷ درصدی آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان قزوین در نه ماهه اول سالجاری

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مهدی عبدیان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اعلام کرد: در نه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ ، تعداد ۲۱۲  نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده اند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته دارای رشدی معادل ۱۷ درصد می باشد .

این مقام مسئول افزود: مبلغ کل بدهی زندانیان آزاد شده را ۷۹۴ میلیارد ریال  که این ستاد بابت آزادی آنان مبلغی در حدود ۶۸ میلیارد ریال بصورت بلاعوض و مبلغ ۲۴ میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات به سپرده دادگستری جهت پرداخت به شکات پرونده ها واریز و زمینه آزادی این ۲۱۲ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده را فراهم نموده است.

وی در تشرح نوع محکومیت زندانیان آزاد شده گفت : ۱۴۱ بدهکاران مالی، ۴۱ نفر عدم پرداخت مهریه، ۲۶ نفر عدم پرداخت نفقه و ۴ نفر نیز ایراد صدمه بدنی غیرعمد بوده اند که ۲۰۱ نفر از آنان مرد و ۱۱ نفر نیز زن می باشند.

مهدی عبدیان از نیکوکاران و خیرین نوع دوست که همواره یاور ستاد دیه استان در انجام امرخداپسندانه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بوده اند نیز تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد ستاد دیه تنها متولی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان می باشد و خیرین در صورت تمایل در انجام این امر میتوانند کمکهای خود را بشماره حساب ۰۱۰۵۲۵۸۱۸۹۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۲۷۱۳ نزد بانک ملی بنام ستاد دیه استان واریز نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه