English

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس:

پرداختن به مسائل اجتماعی و فرهنگی، آسیب ها را کاهش می دهد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: توجه کردن و پرداختن به مسائل اجتماعی و فرهنگی تا حد زیادی از آسیب های اجتماعی می کاهد.

پرداختن به مسائل اجتماعی و فرهنگی، آسیب ها را کاهش می دهد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین تودیع و معارفه مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس افزود: توجه به این موضوعات ما را از دست زدن به فعالیت های امنیتی که هزینه‌ها و تبعات زیادی دارد معاف می‌کند و هزینه اقدامات ما را کاهش می دهد و این خاصیت کارهای اجتماعی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: نتیجه کاهش آسیب ها هم این است که عمق بخشی به آسیب ها کاهش می یابد و در عین حال دست آویز برای بدخواهان نیز کمتر می شود.

او اظهار داشت: آسیب های اجتماعی را می توان هم در فیزیک کار دید مانند اعتیاد و تکدی گری و یک بخش از آنرا هم می توان در نهان و در پشت ذهن انسان و موضوعات روحی و روانی دید.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در حوزه مسائل اجتماعی اگر شناخت دقیقی پیدا کنیم و سپس به دنبال راهکارهای آنها برویم نتایج خوبی حاصل خواهد شد.
در این مراسم مصطفی مشفقیان به عنوان مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس معرفی و از زحمات سید حسین حقایقی تقدیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه