English

افزایش سه و نیم برابری کودکان دارای علائم تنفسی در خوزستان

معاون درمان علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از ۱۵ تا ۲۶ آذرماه امسال یک هزار و ۱۰۰ کودک با علائم تنفسی در بیمارستان های خوزستان بستری شدند.

افزایش سه و نیم برابری کودکان دارای علائم تنفسی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، دکتر حبیب حی‌ بر اظهار داشت: در همین بازه زمانی هفت هزار کودک با علائم تنفسی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده که از این تعداد پنج هزار و ۹۰۰ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ابوذر اهواز افزود: در طی ۲ هفته گذشته ۲۳۵ تخت اطفال به ظرفیت مراکز درمانی در اهواز افزوده شده‌ و در صورت لزوم تخت‌های بیشتری اضافه می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه ظرفیت تخت های درمانی نامحدود نیست گفت:از مردم انتظار داریم که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و در صورت ابتلا فرزند خود را به مدرسه نفرستند.

وی با اشاره به مراجعه کودکان دارای علائم تنفسی به بیمارستان های استان در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۶ آذرماه افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود سه و نیم برابر افزایش یافته است.

گفتنی است در حال حاضر یک شهر خوزستان در وضعیت زرد و مابقی نقاط استان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیش بینی می‌شود با توجه به ماهیت فصلی بیماری آنفلوآنزا و کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی موج‌های دیگری از این بیماری در خوزستان اتفاق افتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه