English

برای سومین سال متمادی:

کسب رتبه ۱۷ دانشگاه صنعتی اراک در طرح پایش جهانی توسعه پایدار دربین موسسات ومراکز آموزشی پژوهشی کشور در سال ۲۰۲۲

دانشگاه صنعتی اراک بر اساس برنامه سالانه در حوزه مدیریت سبز توانسته است برای سومین سال متمادی در بین دانشگاه های کشور رتبه 17 را کسب کند.

کسب رتبه 17 دانشگاه صنعتی اراک در طرح پایش جهانی توسعه پایدار دربین موسسات ومراکز آموزشی پژوهشی کشور در سال 2022

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، برای سومین سال متمادی در رده بندی 2022 گرین متریک, دانشگاه صنعتی اراک توانست در بین 30هزار دانشگاه و مراکز تحقیقاتی جهان به جایگاه رتبه 521 دست یابد.

دکتر گهری رئیس اداره اموربین الملل بیان داشت: دانشگاه صنعتی اراک بر اساس برنامه سالانه در حوزه مدیریت سبز توانسته است برای سومین سال متمادی در بین دانشگاه های کشور رتبه 17 را کسب کند که با حضور در طرح پایش جهانی توسعه پایدار دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی این جایگاه را در سه سال گذشته توانسته است حفظ نماید.

وی تاکیدکرد: این جایگاه در حالی بدست آمد که بالاتر از دانشگاه های مطرحی مانند دانشگاه شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه نوشیروانی بابل، دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاه مازندران قرار گرفته  است.

رئیس اداره امور بین الملل خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته این ارزیابی در بین ده هزار دانشگاه و مراکز تحقیقاتی جهان بوده است که در سال 2022 در آخرین رتبه بندی وبومتریک دانشگاه صنعتی اراک رتبه 5070 را در بین  30 هزاردانشگاه و موسسه آموزشی تحقکیقاتی توانسته جایگاه خود را حفظ نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه