English

ارائه دستاوردهای شرکت پالایش نفت بندرعباس در نخستین نمایشگاه مدیریت فناوری صنعت نفت ایران

شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور در نخستین نمایشگاه و کنفرانس مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت، دستاوردها و اقدامات دانش بنیان در راستای تولید خود را به نمایش گذاشت.

ارائه دستاوردهای شرکت پالایش نفت بندرعباس در نخستین نمایشگاه مدیریت فناوری صنعت نفت ایران

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در این نمایشگاه که با رویکرد چالش‌ها و فرصت‌ها در پژوهشگاه صنعت نفت در تهران برگزار شده است، شرکت پالایش نفت بندرعباس به همراه دیگر شرکتهای پالایشی تحت مجموعه انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت حضور دارد.

ارائه اقدامات و پروژه های توسعه محور در راستای تولید مستمر و بهبود کیفیت محصولات مبتنی بر طرح های دانش بنیان، دستاوردهای پروژه های پژوهشی و دانش محور، مشارکت با شرکت های دانش بنیان و ارائه توانمندی و پتانسیل های موجود در اجرای طرح های فناورانه متکی بر دانش روز از برنامه های شرکت پالایش نفت بندرعباس در این رویداد است.

گفتنی است هدف از برگزاری این رویداد هدایت شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت نیازهای واقعی صنعت نفت، آشنایی با آخرین دانش و فناوری روز، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش بهره‌وری، تقویت، رقابت‌پذیری و رونق کسب‌و کارهای دانش‌بنیان در صنعت نفت و عملیاتی‌سازی کارآفرینی فناورانه عنوان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه