English

کعب عمیر:

عملیات تعریض و بهسازی راه‌های ارتباطی شوش و کرخه آغاز شد

عملیات تعریض و بهسازی راه‌های ارتباطی شوش و کرخه به محور عنکوش- ترویح به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شد.

عملیات تعریض و بهسازی راه‌های ارتباطی شوش و کرخه آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، محمد کعب عمیر نماینده شوش و کرخه روز چهارشنبه افزود: این عملیات راهسازی از سه راهی چذابه تا روستای ترویح بخش فتح المبین شهرستان شوش به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شده است.
 
وی با بیان اینکه تاکنون زیرسازی و بتن ریزی چهار کیلومتر از این مسیر انجام شده است، افزود: عملیات تخصصی زیرسازی مسیر باقیمانده برای آسفالت ریزی و تعریض طی ماه جاری انجام می‌شود.
 
نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی به جذب حدود یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای احیای مسیرهای ارتباطی روستایی و شهری شوش و کرخه طی امسال اشاره و بیان کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به منظور تسهیل در تردد اهالی این محور در حال اجرا است.
 
وی درخصوص تعریض و مرمت جاده منتهی به شهر حُر نیز گفت: فاز دوم عملیات راه سازی شهر حُر با ۷/۵ کیلومتر طول به مناقصه گذاشته شده و پیمانکار آن مشخص و به زودی آغاز به کار خواهد کرد.
 
کعب عمیر با بیان اینکه تعریض، بهسازی و مرمت راه‌های ارتباطی در شوش و کرخه آغاز شده است، افزود: پیگیری‌ها برای اجرای سایر طرح‌های راهسازی و برخورداری مردم شوش و کرخه از راه‌های ارتباطی ایمن و مناسب ادامه دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه