English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد؛

دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو در شاهین شهر / اعتراف متهم به ۱۴ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو با 14 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق سابقه دار قطعات خودرو در شاهین شهر / اعتراف متهم به 14 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی صادقی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو در سطح شاهین شهر بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه های سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسائی یک سارق سابقه دار در این رابطه شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اموال مسروقه شامل باتری، زاپاس خودرو، ضبط و پخش و ... به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات انجام شده تاکنون به 14 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح این شهرستان اعتراف کرده است.

سرهنگ صادقی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی، مانند دزدگیر، قفل پدال و فرمان، از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل خودداری کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف خودروهای پارک شده در سطح شهر سریعا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه