English

محمدرضا فلاح :

مطالعات خط ۳ مترو آغاز شود/ نیاز شرق اصفهان به قطار شهری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نیاز شرق اصفهان به مترو گفت: از شهرداری و شورا درخواست دارم هرچه زودتر مطالعات خط سه را در دستور کار قرار دهند.

مطالعات خط ۳ مترو آغاز شود/ نیاز شرق اصفهان به قطار شهری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا فلاح در تذکری اظهار کرد: با تشکر از شهرداران و شوراهای دوره‌های قبل که در احداث مترو نقش داشتند باید عنوان کنیم که در همه کلانشهرها ابتدا مناطق و مراکز و نقاط پرجمعیت شهر شناسایی شده و تلاش می‌کنند خط مترو ابتدا در آن مکان کشیده شود تا بار جمعیتی آن نقاط به نوعی پوشش داده شود.

وی افزود: در شرق اصفهان مراکز پرترددی داریم مانند دانشگاه آزاد که چندین هزار نفر دانشجو در این مسیر تردد می‌کنند. همچنین تردد در خیابان جی، تردد به باغ رضوان، میدان میوه و تره بار، شهرک صنعتی جی، فرودگاه شهید بهشتی، شهر رویاها و نمایشگاه بین المللی و تردد جمعیت ۱۵۰ هزار نفری در منطقه خوراسگان را شاهد هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهرداری و شورا درخواست دارم هرچه زودتر مطالعات خط سه را در دستور کار قرار دهند. چندین سال است پیگیری می‌کنیم و می‌گویند هنوز مطالعه‌ای صورت نگرفته است گزارش این موضوع نیز به شورا ارائه شود. 

وی با اشاره به سامانه سرای ۱۰ گفت: حرکت خوبی در این راستا صورت گرفت و همه ما از آن حمایت کردیم اما اثرات آن‌ را مشاهده نکردیم. تلاش ما کاهش رفت و آمد مردم به مناطق شهرداری بود اما نه تنها کاهش نیافت بلکه مشکلات نیز بیشتر شد.

فلاح تصریح کرد: در خصوص رفع مشکلات این سامانه معاونت شهرسازی عزم جدی داشته باشد و حالا که حمایت شورا و شهرداری برای تقویت سرای ۱۰ وجود دارد تلاش شود تا مشکلات این سامانه برطرف گردد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه