English

محمدحسین رنجبر:

امروز باید دانشجو بیش از پیش آگاه و با بصیرت باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: امروز باید دانشجو بیش از پیش آگاه و با بصیرت باشد و با دسیسه‌های رنگارنگ دشمنان به دام استکبار و عوامل آن نیفتد.

امروز باید دانشجو بیش از پیش آگاه و با بصیرت باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در مراسم روز دانشجو ۱۶ آذر را روز حق‌طلبی، عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار جهانی خواند و گفت: «مصطفی بزرگ‌نیا»، «شریعت رضوی» و «ناصر قندچی» در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ با شهادت خود، پایه‌گذار مبارزات بزرگ دانشجویی و اعتراض و قیام علیه ظلم و بی‌عدالتی علیه رژیم شاهنشاهی بودند و دانشجویان امروزی نیز باید ادامه‌دهنده این راه به حق و مردمی باشند.

وی بروز ناعدالتی‌ها، ظلم‌ها و ستم‌های رژیم منحوس پهلوی را از عوامل مهم شعله‌ور شدن مبارزه علیه آن رژیم دانست و یادآور شد: دانشجویان حق‌طلب و آگاه با بصیرت کامل، استارت مبارزه با رژیم پهلوی را به صدا درآوردند و با حکومت فاسد تا سرنگونی آن مبارزه و تلاش کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس عنوان کرد: از همان ابتدای آغاز حرکت‌های دانشجویی، نقد و آرمان‌گرایی جزء جداناپذیر روح جنبش دانشجویی بوده تا اینکه در سالروز ورود نیکسون به ایران به اوج خود رسید و جرقه مبارزه با استکبار توسط دانشجویان به شعله‌های بزرگی مبدل شد که آتش سوزان آن تمام عوامل حکومتی و استکبار را در هم سوزاند و انقلاب مردمی اسلامی را به پیروزی رساند.

وی اظهارداشت: امروز باید دانشجو بیش از پیش آگاه و با بصیرت باشد و با دسیسه‌های رنگارنگ دشمنان به دام استکبار و عوامل آن نیفتد و در این مسیر آرمانی با الهام از ارزش‌های انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌های واقعی انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کند تا آسیبی به جامعه نرسد تا بتوان در این مسیر پرتلاطم به سر منزل مقصود رسید.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز گفت: ۱۶ آذر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که امروز به‌عنوان یک روز افتخارآفرین و تاریخی با نام مبارک دانشجو مزین شده است.

وی خون شهدای دانشجو را به مثابه بذر‌هایی دانست که ساقه‌های نو رسته انقلاب اسلامی با آن‌ها جوانه زد و امروز با پشتیبانی مردم و رهبری امام خامنه‌ای به درخت تنومندی مبدل شد که دیگر دشمن را یارای دسیسه، تفرقه و حمله برای خشکاندن این شجره طیبه نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه