English

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا مازندران اعلام کرد؛

تبدیل وضعیت شغلی ۳۵۴ نفر از پرسنل آبفا مازندران

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا مازندران گفت: در راستای اجرای سیاستهای دولت سیزدهم به منظور تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و افزایش امنیت شغلی کارکنان 354 نفر از پرسنل شرکت آبفا مازندران در مراحل تبدیل وضعیت قرار دارند.

تبدیل وضعیت شغلی 354 نفر از پرسنل آبفا مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد کریمی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا مازندران اظهار داشت: بر اساس دستور العمل شرکت مهندسی در راستای اجرای راهبردها و سیاستهای دولت سیزدهم برای تبدیل وضعیت شغلی فرزندان ایثارگران در مرحله اول 147 نفر از این افراد ساماندهی شدند و به زودی و در مرحله دوم 143 نفر دیگر هم تبدیل وضعیت می شوند.

وی ادامه داد: 64 نفر از کارکنان شرکت نیز از طریق آزمون سراسری وزارت نیرو پذیرفته شدند که در مراحل نهایی جذب قرار دارند به این صورت 354 نفر از کارکنان شرکت اعم از فرزندان ایثارگر و پذیرفته شدگان آزمونی ساماندهی و از امنیت شغلی برخوردار خواهند شد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا مازندران با اشاره به ضرورت ارتقاء سطح سلامت کارکنان با توجه به خدماتی بودن شرکت آب و فاضلاب و نحوه و زمان کار و فعالیت در این شرکت، گفت: بر اساس قرارداد منعقده با بیمه آتیه سازان حافظ مقرر شده آزمایش های دوره ای و چکاپ کامل از همکاران شرکت صورت گیرد تا وضعیت سلامت جسم و روان کارکنان مورد سنجش قرار گرفته و در صورت نیاز اقدامات درمانی لازم انجام شود.

وی از همکاری لازم برای رفع مشکلات معیشتی همکاران نیز خبر داد و افزود: با 18 فروشگاه لوازم خانگی و ساختمانی، صنایع پوشاک و لوازم ورزشی، تعاونی موادغذایی، لوازم التحریر و... قراردادهایی در راستای رفاه حال کارکنان شرکت بستیم که می توانند با اقساط بلند مدت بدون سود مایحتاج خود را تهیه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه