English

تیراندازی افراد ناشناس به ۲ سرباز پلیس راهور در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ سرباز وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار در پی تیراندازی افراد ناشناس مجروح شدند.

تیراندازی افراد ناشناس به ۲ سرباز پلیس راهور در چابهار

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعت ۱۹۰۰ شب جاری در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور آن شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی و از محل متواری شدند.

سردار محمد قنبری در تشریح این حادثه بیان داشت: در اثر تیراندازی یکی از افراد مسلح که ملبس به لباس محلی بود سرباز وظیفه بنیامین فاضلی اهل سراوان از ناحیه  کتف مجروح و سرباز وظیفه عارف هوتی اهل چابهار نیز از ناحیه کتف مجروح شدند که هر دو سرباز وظیفه بلافاصله به بیمارستان منتقل و کادر درمان اقدامات فوری و خوبی را برای معالجه آنان شروع کردند.

سردار قنبری در ادامه بیان کرد: با سرنخ های خوبی که به دست آمده و تیم ویژه ای از زبده ترین کارآگاهان در این زمینه تشکیل شده اقدامات گسترده ای برای دستگیری ضاربان شروع شده و انشالله در کمترین زمان ممکن دستگیر، محاکمه و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

 سردار قنبری گفت: این گونه اقدامات مزبوحانه پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم تر میکند و مردم نیز هر گونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند از طریق ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه