English

احمد مرادی خبر داد؛

حذف عوارض صادرات گوجه فرنگی کشاورزان استان های هرمزگان، فارس و بوشهر

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهاد کشاورزی قول مساعد تا محصول گوجه فرنگی استان های هرمزگان، فارس و بوشهر با تعرفه صادراتی نیم درصد از مبادی گمرکی مصوب شود.

حذف عوارض صادرات گوجه فرنگی کشاورزان استان های هرمزگان، فارس و بوشهر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست خصوصی با وزیر جهاد کشاورزی گفته‌ام و بازهم در حضور اعضای کمیسیون کشاورزی تاکید می کنم، انتظار و توقع ما به عنوان نماینده مردم این است که دولت مشکلات کشاورزان و سرمایه گذاران حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی را رفع نماید نه اینکه با بلاتکلیفی در سیاست های صادراتی، مشکلی بر سایر مشکلات آن‌ها افزایش دهد.

وی عنوان کرد: کمترین توقع و خواسته به حق کشاورزان هرمزگانی این است که اگر قرار است هر تسهیلاتی برای صادرات گوجه خارج از فصل گرفته شود این تسهیلات مشمول کشاورزان و صادر کنندگان هرمزگانی نیز باشد.

به گفته مرادی، وزیر جهاد کشاورزی قول مساعد تا محصول گوجه فرنگی استان های هرمزگان، فارس و بوشهر با تعرفه صادراتی نیم درصد از مبادی گمرکی مصوب شود.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: این امر بلافاصله با ابلاغ بخشنامه مدیرکل صادرات گمرک قطعی شد و کشاورزان هرمزگانی می‌توانند مانند استان‌های فارس و بوشهر محصولات گوجه فرنگی خود را با تعرفه صادراتی نیم درصد صادر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه