English

موافقت وزیر نفت با توسعه پالایشگاه شیراز

محمد هادی ایمانیه در دیدار با وزیر نفت خواستار احداث خط لوله انتقال فرآورده های نفتی از جنوب کشور به شیراز شد. در این دیدار توسعه پالایشگاه شیراز مورد توافق وزیر نفت قرار گرفت.

موافقت وزیر نفت با توسعه پالایشگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در سفر به تهران و دیدار با وزیر نفت خواستار تامین منابع مالی پروژه های دارای تفاهم نامه شد.

استاندار فارس با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده مابین معاون اول ریاست محترم جمهور، سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت، مبنی بر تامین منابع مالی پروژه ها از طریق تهاتر نفت، افزود: مقرر شده است نفت خام در اختیار مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) قرار گیرد و مجموعه قرارگاه نیز پروژه های مد نظر را اجرا و تکمیل نماید.

وی زه‌کشی، انتقال آب، ساخت بیمارستان، آزاد راه و بزرگراه، حمل و نقل و خطوط ریلی را از پروژه هایی عنوان کرد که از این حوزه تامین مالی خواهند شد.

 ایمانیه با تاکید بر تسریع در احداث خط لوله انتقال فرآورده های نفتی از جنوب کشور به شیراز خواستار توسعه پالایشگاه شیراز شد که مورد موافقت وزیر محترم نفت قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این نشست رئیس کمیسیون عمران، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و معاون عمرانی استانداری فارس،  دکتر محمد هادی ایمانیه را همراهی کردند.

دیدار استاندار فارس با وزیر کشور

لزوم احداث خطوط آنتنی شبکه مترو به سمت حرم حضرت شاهچراغ (ع)

محمد هادی ایمانیه در سفری کاری به تهران و دیدار با احمد وحیدی، خواستار مساعدت وزارت کشور در برگزاری آزمون و جذب نیرو در شهرداری شهرهای جدید شد.

استاندار فارس با اشاره به لزوم تامین زیرساخت های ارائه خدمات شهری، خواستار مساعدت وزارت کشور در خصوص تامین ماشین آلات و ماشین های آتش نشانی در شهر شیراز، شهر صدرا و سایر شهرهای مورد نیاز شد و افزود: برای دسترسی آسان زائرین حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) لزوم احداث مسیرهای آنتنی مترو شهری به سمت حرم با مساعدت وزارت کشور در دستور کار قرار گیرد.

ایمانیه همچنین خواستار مساعدت وزارت کشور در ساخت موزه قرآنی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شد.

دیدار استاندار فارس با وزیر کشور

پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور/ اتصال ساکنان‌ فارس به شبکه فیبر نوری

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در دیدارهای جداگانه ای با معاون اجرایی رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بحث و تبادل نظر با ایشان پرداخت.

استاندار فارس در دیدار با مهندس منصوری، مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری را پیگیری کرد و درخواست های مرتبط با سفر دوم آیت الله رئیسی را با ایشان در میان گذاشت.

 ایمانیه در دیدار با دکتر عیسی زارع پور ضمن توافق در خصوص احداث مرکز بزرگ داده در شهر صدرا، بر لزوم پوشش تلفن همراه و اینترنت راه های عبور عشایر و ایل رو ها تاکید نمود که با نظر مثبت وزیر محترم ارتباطات دستورات لازم جهت انجام آن صادر شد.
در این دیدار همچنین تسریع در اتصال شهروندان ساکن شهرهای استان به فیبر نوری، جهت افزایش چند ۱۰برابری سرعت اینترنت موارد توافق استاندار فارس و وزیر کشور قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه