English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خبر داد؛

تشییع پیکر مطهر چهار شهید گمنام استان همدان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خبر داد: تشییع پیکر مطهر چهار شهید گمنام استان همدان پنجم و ششم دی ماه در شهرستان های همدان و رزن در دستور کار کمیته های انتظامی و امنیتی، فرهنگی و تبلیغات، اطلاع رسانی، استقبال، پشتیبانی و اجرایی قرار می گیرد.

تشییع پیکر مطهر چهار شهید گمنام استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان شامگاه سه‌شنبه در کمیته برنامه ریزی برگزاری آیین تشییع و تدفین ۳۰۰ شهید گمنام در سراسر کشور و نیز تشییع پیکر مطهر چهار شهید گمنام استان همدان با اشاره به اینکه ۶ کمیته ذیل ستاد تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در استان همدان پیش بینی شده است، تصریح کرد: اقدامات لازم برای برگزاری این آیین در روزهای پنجم و ششم دی ماه در شهرستان های همدان و رزن در دستور کار کمیته های انتظامی و امنیتی، فرهنگی و تبلیغات، اطلاع رسانی، استقبال، پشتیبانی و اجرایی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، آیین تشییع پیکر شهدای گمنام را یک فرصت فرهنگی بی‌نظیر برای همه ملت ایران دانست و گفت: این آیین باید مردمی و با استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

راه سعادت ما از مسیر و راه شهدا می‌گذرد، اظهار داشت: شهدا ستارگان درخشان هدایت هستند که مسیر انقلاب اسلامی را برای ما روشن می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: ستاد تشییع پیکر شهدای گمنام باید بتواند ظرفیت های تمامی اقشار مردم به خصوص جوانان و نوجوانان و بانوان را پای کار بیاورد و ذیل کمیته‌های ششگانه تشییع پیکر شهدای گمنام، کمیته مردمی نیز تشکیل شود.

رضانیا با اشاره به اینکه اگر به دنبال تاثیر گذاری عمیق و ماندگار هستیم، باید مراسم بزرگ فرهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام با خلاقیت‌ و نوآوری همراه باشد، تصریح کرد: این آیین به عنوان یک برنامه بزرگ فرهنگی، باید فراگیر و فرابخشی انجام و اجرا شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت باید در نسل جوان تبیین و ترویج شود، اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون حماسه‌های ماندگار و تاریخی فرزندان انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه آیین تشییع پیکر شهدای گمنام می‌تواند بخشی از عقب‌ماندگی‌های اجتماعی را جبران کند، افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور، مجموعه ستاد تشییع پیکر شهدای باید از اقدامات تکراری پرهیز و با روش‌های جدید از ظرفیت این فرصت‌ فرهنگی نهایت بهره را ببرد.

استان همدان در دوران هشت سال دفاع مقدس هشت هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و هزار آزاده را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

استان همدان دارای ۱۵۲ مزار شهید گمنام در ۵۵ گلزار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه