English

تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان برگزار شد/بهره مندی از استعدادها در همه حوزه ها

استاندار همدان روز شنبه در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان اظهار داشت: رویکرد دولت تلاش و خدمت صادقانه بر اساس نیازسنجی درست به مردم استوار است و بهره مندی از استعدادها در همه حوزه ها و البته با نگاه محوری به استانها نیزسرلوحه کار و برنامه های دولتمردان سیزدهم است.

تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان برگزار شد/بهره مندی از استعدادها در همه حوزه ها

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان روز شنبه در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان اظهار داشت:  رویکرد دولت قوی بر کارو تلاش و خدمت صادقانه بر اساس نیازسنجی درست به مردم استوار است و بهره مندی از استعدادها در همه حوزه ها و البته با نگاه محوری به استانها نیزسرلوحه کار و برنامه های دولتمردان سیزدهم است.

وی افزود: این دولت نگاه مطلق گرایانه درعرصه تغییر مدیران ندارد و بر خلاف رویه برخی دولت ها به دنبال جا به جایی صفر تا ۱۰۰ نیروها و مدیران یک دستگاه و یا سازمان نیست.

 استاندار همدان گفت: رویکرد و راهبرد اساسی دولت مردمی سیزدهم و شخص آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور در عرصه مدیریتی و تغییر مدیران فارغ از سلیقه ها و خط و مشی های سیاسی، استفاده از توان و ظرفیت افراد در حوزه های مختلف است.

قاسمی فرزاد افزود: هر شخصی فارغ از سلیقه سیاسی اش چنانچه در چاچوب اصول نظام حرکت کند، توانمند و متخصص و متعهد و خط و مشی و اصول راهبردی دولت سیزدهم را قبول داشته باشد و رویکرد و عملکردش نیز منشا اثر باشد و برآیند تلاش هایش هم خدمت صادقه به مردم، می تواند در عرصه و صحنه مدیریتی این دولت مدیریت کند.

وی از سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خواست که با جدیت موضوع رونق تولید و احیای طرح های راکد و همچنین حمایت و ارتباط گیری موثر با فعالان بخش خصوصی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی همچنین از معاون جدید خواست که روی کیفیت نان و سازماندهی بازار ، تامین میوه و سایر اقلام ضروری شب عید و ایام ضروری و پر مصرف سال و قطع کردن پای دلالان در عرصه بازار و در بخش های گوناگون اهتمام ویژه بورزد.

استاندار همدان در سخنانی گفت:ظاهر پور مجاهد را از سال ۷۲ می شناسم، ایشان فارغ از مسایل سیاسی و بر اساس تفکر اعتقادی با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم کاربا صداقت ، سلامت و جدیت پیگیری می کرد.

آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در حالی برگزار شد که به گفته پور مجاهد معاون پیشین ، این شانزدهیمن آیین تودیع وی در عرصه مدیریتی و در دوران بیش از ۳۴ خدمت است.

وی در باره سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی افزود: ایشان مدتی درآبفا بوده و در حوزه های اقتصادی نیز کار کرده و به اقتصاد دیجیتال نیز تسلط دارد.
استاندار همدان از سید مجتبی حسینی خواست که به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، مساله رونق تولید و شورای گفت وگو دولت با بخش خصوصی توجه کند.
وی افزود: تاپایان سال ۱۴۰۲ باید زمینه های خدمت رسانی بویژه در بخش کالا و خدمات برای مردم فراهم شود و شعار از مزرعه تا منزل برای تامین نیازمندیهای شهروندان با کمترین هزینه و حذف واسطه های محقق شود.
ظاهر پورمجاهد معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه این استان از لحاظ رشد تورم در رده های پایین است ، افزود: همدان پایه های اقتصادی خوبی برای رشد دارد.
وی افزود: با وجود تحریم ها که برخی حوزه های اقتصادی را متاثر کرده بود، برای کاهش نرخ بیکاری در استان همدان تلاش فراوانی صورت گرفت.
در این جلسه سید مجتبی حسینی سرپرست معاونت هنماهنگی امور اقتصادی نیز در سخنانی اظهار امیدواری کرد تا با مساعدت دستگاههای اجرایی بتواند افق روشنی برای مردم استان فراهم کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه