English

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده عنوان کرد؛

بسیج در صدر اسلام ریشه دارد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به ریشه‌های بسیج در صدر اسلام گفت: بنیان بسیج در سه محور بدریون، شرطه‌الخمیس و عاشورا قابل جست و جو است.

بسیج در صدر اسلام ریشه دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان صبح امروز در همایش تجلی، اقتدار و مقاومت بسیج که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: شعارهایی از حلقوم نا اهلان و نابخردان شنیده می‌شود و بسیج ما را به بی‌ریشه بودن متهم می‌کنند.

وی با اشاره به ریشه‌های بسیج در صدر اسلام، عنوان کرد: بنیان بسیج در سه محور بدریون، شرطه‌الخمیس و عاشورا  قابل جست و جو است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: بدریون همان پیشکوتان جهاد هستند که در جنگ بدر آن افتخار را آفریدند‌ و امروز نیز با لشکر فرزندان بدریون به جنگ با دشمنان می‌رویم و در میادین دفاع از حریم حرم چنان سیلی‌ای به دشمن زدیم که هنوز متحیر هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: شرطه‌‌الخمیس پشگامان و رزمندگان صف اول جنگ‌ها هستند و به عنوان قلب لشکر و جانباختگان شناخته می‌شوند. بسیجیان جان خود را در راه ولایت قرار داده اند و در صف اول و قلب جبهه قرار داده است به همین جهت بسیج شرط‌الخمیس است. 

وی با ذکر این نکته که بسیج ریشه در عاشورا دارد، تشریح کرد: افرادی که در کربلا جان خود را فدای حسین ابن علی (ع) کنند بسیجی بودند. بسیجیان جان و خون خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند.

امام جمعه بندرعباس گفت: افرادی که بی‌ریشه هستند و یا باید در تل آویو و پول‌های کثیف عربستان ریشه آن‌ها را جست و جو کرد به بسیج حمله می‌کنند و بسیجیان را بی‌ریشه می‌دانند که مضحک است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده مطرح کرد: بسیجیان آماده‌اند که در راه ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کنند و امروز روز بیعت بسیج با رهبر معظم انقلاب است و آمادگی خود را برای صیانت از انقلاب و تحویل این انقلاب به امام زمان (عج) اعلام می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه