English

استاندار مازندران:

امروز هویت اصلی ما صیانت از ارزشهای والای انقلاب اسلامی است

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه امروز هویت اصلی ما صیانت از ارزشهای والای انقلاب اسلامی است، گفت: ما با تفکر بسیجی توانستیم قله های بزرگ موفقیت را فتح کنیم.

امروز هویت اصلی ما صیانت از ارزشهای والای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در دانشگاه علوم دریایی نوشهر با گرامیداشت هفتم آذر سالروز تشکیل نیروی دریایی با اشاره به اینکه امروز امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مؤلفه های مختلفی شکل گرفته است، اظهار داست: یکی از مهمترین مؤلفه های امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در دنیا بی نظیر است پشتوانه مردمی این نظام مکتبی و انقلابی ما از مکتب ارزشمند اسلام به ویژه مکتب تشیع است.

وی ادامه داد: یکی از مؤلفه های اصلی حکومت ما مردم هستند که با حمایت نیروهای مسلح توانستند عزت و شرف امنیت ملی کشور را با حضور هدفمند و مقتدرانه نیروهای نظامی در مرزها حفظ کنند.

استاندار مازندران گفت: دشمن جمهوری اسلامی ایران از 43 گذشته تاکنون برای شکستن اقتدار ملی نظام و امنیت ملی آن اقدامات متنوعی را در مقاطع تاریخی انقلاب انجام داده است و در ابتدای انقلاب با فعال کردن گروهک های ضد انقلاب و وابسته به استکبار جهانی با اقدامات تروریستی در کشور قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشت ولی ما به عنوان کشور اسلامی و حکومت نو پا از تمام تهاجماتی که دشمن تدارک دید، فرصت ها ایجاد کردیم.

وی بیان داشت: وقتی دشمن در اقدامات تروریستی شکست خورد با تجهیز رژیم بعثی عراق عملیات همه جانبه نظامی برای فتح کردن خاک جمهوری اسلامی ایران را شروع کرد و هشت سال جنگ تحمیلی توسط دشمن از سوی کشورهایی که امریکایی ها نفوذ داشتند بر علیه کشورمان تحمیل کردند.

حسینی پور ابراز داشت: کشور ما برای اولین بار وقتی مورد تهاجم دشمنان قرار گرفت بدون آنکه وجبی از خاک را از دست بدهیم نیروهای مسلح ما توانستند از این خاک عزیز ایران و ملت بزرگ آن دفاع کنند و دشمن را به عقب برانند.

وی با اشاره به اینکه دشمن وقتی در این عرصه شکست خود اقدام به مخاصره اقتصادی کرد تا یأس و ناامیدی برای مردم ایجاد کند، عنوان داشت: تمامی امپراطوری اقتصادی دشمن علیه کشورمان به کار گرفته شد اما در این نبرد جدید دشمن نتوانست توفیقاتی داشته باشد.

استاندار مازندران افزود: ما در عرصه نظامی، بعد از محاصره اقتصادی دشمن به سلاح های استراتژیک دست پیدا کردیم و توانستیم تولیدات کشور را از یوغ نگاه استکباری دشمن خارج کنیم و نیازمند واردات نباشیم و خودمان نیازمایمان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن مدتی است که با استفاده از رسانه ها و امکاناتش به دنبال تسخیر اذهان است و میدان اصلی این جنگ فضای مجازی است، تصریح کرد: دشمن در فضای واقعی حریف ما نشده است.

حسینی پور خاطرنشان کرد: ما اگر در دفاع مقدس در میدانی نبرد کردیم که کاملاً برای ما روشن بود و آن دفاع از خاک میهن اسلامی بود ولی در جنگ سایبری، کلید میدان در اختیار دشمن است و هر روایتی که بخواهد در اذهان مردم کشورمان قرار دهد به راحتی انجام می دهد ولی روایت های ما را سانسور می کند.

استاندار مازندران گفت: این عملیات مهم سایبری که دهه هشتادی های جمهوری اسلامی  ایران را هدف قرار داد بسیار خبیثانه بود.

وی ادامه داد: مجموعه کسانی که در مقابل جمهوری اسلامی ایران هستند پنج درصد جمعیت ایران نشدند ولی همین دشمن در تصویر اذهان و جنگ سایبری قدرتی را ایجاد می کند که نشان دهد جمعیت کثیری است که البته دشمن در این جنگ پنداری هم شکست خورد.

حسینی پور با بیان اینکه بدانیم که امروز دشمن ایجاد تردید در همه اجزا را در دستور کار دارد، اظهار داشت: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در حد و قواره چهار پنج کشور جهان است.

وی با تأکید بر اینکه امروز هویت اصلی ما صیانت از ارزشهای والای انقلاب اسلامی است، بیان داشت: ما با تفکر بسیجی توانستیم قله های بزرگ موفقیت را فتح کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه