English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در افتتاحیه نمایشگاه تنوع زیستی استان یزد بیان کرد؛

ظرفیت های استان و کشور باید به اطلاع جوانان برسد/ نمایشگاه تنوع زیستی دانشگاه آزاد یزد معرف گنجینه طبیعی استان

نمایشگاه تنوع زیستی استان یزد با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و اساتید دانشگاهی و دانشجویان در محل این دانشگاه افتتاح شد.

ظرفیت های استان و کشور باید به اطلاع جوانان برسد/ نمایشگاه تنوع زیستی دانشگاه آزاد یزد معرف گنجینه طبیعی استان

محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه روزه تنوع زیستی استان یزد که حاصل۳ سال عکاسی در مناطق حفاظت شده استان است، گفت: ایران پر از گنجینه های طبیعی است که بخشی از آن مانند تنوع جانوری و گیاهی ناشناخته است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه  ترکیب دو اتفاق مهم یعنی هنر عکاسی و معرفی گنجینه های زیستی استان است، افزود: این دومین باری است که این نمایشگاه در شهر یزد برگزار می شود و زیبایی های ناشناخته ایران عزیز و استان یزد را به نمایش می گذارد و با توجه به اینکه رسالت دانشگاه پرورش علم و هنر است پیشنهاد شد این نمایشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شود.

دکتر دهقانی اشکذری با تاکید بر معرفی ظرفیت های استان و کشور به جوانان، گفت: اگر بخواهیم شاهد توسعه کشور باشیم باید عزت نفس جوانان را با خودشناسی افزایش دهیم و یکی از راه های خودشناسی، خداشناسی و شناخت تنوع خلقت هدفمند خداوند است.

گفتنی است: این نمایشگاه به مدت ۲ روز در محل دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

۲۰۲۲۱۱۲۱_۱۰۴۱۲۴

۲۰۲۲۱۱۲۱_۱۰۴۱۴۱

۲۰۲۲۱۱۲۱_۱۰۴۴۴۹

۲۰۲۲۱۱۲۱_۱۰۴۴۴۳

۲۰۲۲۱۱۲۱_۱۰۳۱۴۶

۲۰۲۲۱۱۲۱_۱۰۳۰۲۹

۲۰۲۲۱۱۲۱_۱۰۲۹۵۴

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه