English

به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ؛

اولین جلسه هم اندیشی در حوزه مدیریت انرژی و سیستم های کنترل برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی با حضور کارشناسان انرژی استان های اصفهان، کاشان، چهارمهال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و یزد در حوزه مدیریت انرژی و سیستم های کنترل به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شد.

اولین جلسه هم اندیشی در حوزه مدیریت انرژی و سیستم های کنترل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر دفتر سیستم های کنترل و انرژی آب آبفای استان اصفهان گفت: با توجه به دستورالعمل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بلوک 6  در حوزه مدیریت انرژی و سیستم های کنترل در کشور،  استان های اصفهان، کاشان، چهارمهال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و یزد حضور دارند.  

محمد ناظمی زاده با اشاره به اینکه اولین جلسه هم اندیشی  بلوک 6 با حضور مدیران دفاتر انرژی استان ها و مدیر دفتر انرژی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد اعلام کرد: در این جلسات هم اندیشی مباحثی مانند ممیزی انرژی تصفیه خانه های فاضلاب  و سیستم های تله متری در شبکه های فاضلاب، تله متری شبکه های توزیع آب شهری، دیسپاچینگ مرکزی آب، هوشمند سازی مدیریت فشار در خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسات هم اندیشی کارشناسان حوزه انرژی چگونگی تعمیرات پیشگیرانه و نگهداری از تاسیسات  را از دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرار دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی