English

با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور صورت گرفت؛

آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی تأمین اجتماعی در اصفهان

با حضور استاندار اصفهان و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، تفاهم نامه بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی جهت جایگزینی با بیمارستان شریعتی اصفهان به امضا رسید.

آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی تأمین اجتماعی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در دیدار با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، بیان کرد: با ورود و رویکرد مجاهدانه مدیرعامل جدید این سازمان، نقاط امید فراوانی در این مجموعه روشن شده و فعالیت های خوبی در حال انجام است و به طور کلی می توان گفت این سازمان از مجموعه های موفق و پرتلاش دولت سیزدهم قلمداد می شود.

وی ادامه داد: لیکن حسب وجود نارسایی هایی که اغلب از گذشته وجود دارد، در چنین جلساتی بایستی مواردی که باعث نارضایتی بیمه شدگان شده را بحث و بررسی قرار دهیم تا بتوانیم خدمت رسانی مناسب تری به مردم داشته باشیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی یکی از بخش های اصلی حوزه درمان کشور است، عنوان کرد: استان اصفهان یکی از استان هایی است که به دلیل نسبت بالای بیمه شدگانی که دارد (رتبه نخست نسبت بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی به جمعیت در کشور متعلق به استان اصفهان است) اما به میزانی که این نسبت می طلبد سرمایه گذاری و پشتیبانی در استان اتفاق نمی افتد.

مرتضوی افزود: در جلسات مختلف و مراجعاتی که به استانداری اصفهان می شود بیمه شدگان از نوع خدمات و نبود برخی امکانات در شهرستان هایی که جمعیت قابل توجهی از بیمه شدگان تأمین اجتماعی در آنها حضور دارند گلایه مند هستند که این انتقادات به حق است و نگاه ویژه تری را به استان می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: نسبت پزشکان، متخصصان، دندانپزشکان و کادر درمان تأمین اجتماعی به دلیل نبود در شرایط ایده آل مطلوب ارزیابی نمی شود و مردم را با چالش هایی مواجه کرده است.

استاندار اصفهان با اشاره به تلاش های انجام شده در حوزه تأمین اجتماعی اظهار کرد: علی رغم تلاش های انجام شده به دلیل رعایت نشدن برخی حداقل ها، شاهد نارضایتی مردم و بیمه شدگان هستیم که لازم است در این بخش نیز بازنگری شود تا افزایش رضایت بیمه شدگان را به همراه داشته باشیم.

مرتضوی با اشاره به زمین ماندن پروژه ساخت بیمارستان جدید تأمین اجتماعی در اصفهان، گفت: براساس توافقات گذشته مقرر شده بود بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی بعنوان مکمل و جایگزین بیمارستان شریعتی اصفهان ساخته شود اما علی رغم گذشت زمان طولانی این مطالبه به حق مردم اصفهان بر زمین مانده و عملیات کلنگ زنی این پروژه مدت هاست به تعویق افتاده است.

مقام عالی دولت در استان افزود: برای تعاملات بیشتر استانداری و شهرداری اصفهان متحد و پشتیبان یکدیگر هستند و شهردار اصفهان با تمام قوا پای این کار است تا به یکی از نیازهای مردم پاسخ مطلوب دهیم.

مرتضوی ادامه داد: در بعضی از شهرستان ها مانند کاشان از گذشته یک بیمارستان تامین اجتماعی موجود است که در دوره ای در دهه شصت تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده و از ید مجموعه تأمین اجتماعی خارج شده است. علی رغم اینکه جمعیت کارگری در این شهرستان قابل توجه است درخواست می کنیم با ایجاد یک بیمارستان در آن منطقه به نیاز مردم این شهرستان و شهرستان آران و بیدگل نیز پاسخ داده شود.

استاندار اصفهان در خصوص برخی پروژه های سرمایه‌گذاری در استان اظهار کرد: مقرر بوده هتلی در جوار پارک صفه(حسب زمینی که مجموعه استان در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار می دهد) کلنگ زنی شود که انجام نشده است همچنین هتل ایرانگردی جهانگردی نیز تخریب شده که نیازمند بازسازی است و عملیات بازسازی آن متوقف مانده؛ از این رو درخواست ما از سازمان تأمین اجتماعی سامان دهی به اینگونه پروژه ها برای جلب رضایت عمومی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه