English

استاندار ایلام در دیدار با روابط عمومی ها:

رسانه ها و روابط عمومی ها امید آفرینی کنند

استاندار ایلام در نشست با مدیران روابط عمومی های استان گفت: نقش روابط عمومی ها و رسانه ها در جهت تبیین تعیین کننده است.

رسانه ها و روابط عمومی ها امید آفرینی کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا صبح امروز در نشست با مدیران روابط عمومی های استان که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد با عنوان این مطلب که روابط عمومی‌ها پرکار و کم دعا هستند، اظهار داشت: الحمدالله روابط عمومی‌های ما در مقیاس ملی رسانه و قلم بدون هیچ گونه ادعایی در تراز خوبی هستند.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که روابط عمومی ها آئینه تمام نمای دستگاه های اجرایی هستند، اضافه کرد: روابط عمومی ها علاوه بر گزارش عملکرد دستگاه ها، تعامل با مردم و سیاست گذاری و اجرای راهبردها در دستگاه های اجرایی را نیز بر عهده دارند.

وی افزود: روابط عمومی ها جایگاه مهمی دارند و نقش آنها تعیین کننده بوده اما متاسفانه در گذشته به روابط عمومی ها توجه نشده است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه افرادیکه در روابط عمومی فعالیت می کنند باید دارای سواد علمی، فن بیان در حوزه روابط عمومی باشند، اظهار داشت: افرادیکه برای تصدی روابط عمومی دستگاه ها انتخاب می شوند باید از بین نخبگان و برجستگان این حوزه باشند که بتوانند عملکردهای دستگاه ها را برای مردم تبیین کنند.

وی ادامه داد: اگر روابط عمومی ها همه با هم واحد باشند و قلم بزنند و به مسایل سیاسی، اجتماعی، عملکرد ها توجه ویژه داشته باشند، می‌توانند موفق باشند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که جهاد تبیین فریضه واجب است و تکلیف بسیار مهمی برای روابط عمومی ها است، اظهار داشت: امروز که همه دشمنان قسم خورده علیه نظام جمهوری اسلامی متحد شده‌اند و به صورت بی رحمانه ورود پیدا کرده اند وظیفه مهم رسانه و مطبوعات در روشنگری و جهاد تبیین تعیین کننده است. 

این مسئول در ادامه گفت: عملکرد این دولت با وجود این همه مشکلاتاتی که بر این کشور ساری وجاری شده است ولی با این وجود در تمامی عرصه های توفیقات خوبی را کسب کرده ایم.

وی ادامه داد: در این بین وظیفه اصحاب قلم و رسانه است که این مسایل را تبیین و پمپاژ امید ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: الحمدالله در ایلام، با وجود بیش از ۲۰۰ خبرنگار فعال این روحیه وجود دارد و دارای ظرفیت بسیار بالایی در انتشار اخبار و انعکاس عملکرد ها و دستاوردهای هستند.

بهرام‌نیا در ادامه با تبریک کسب رتبه برتر‌ روابط عمومی استانداری ایلام گفت: کسب رتبه برتر روابط عمومی استانداری را در مقیاس ملی بین تمام دستگاه های اجرایی مرهون زحمت تمامی شما اصحاب رسانه و اهل قلم و روابط عمومی ها است.

وی افزود: این زحمات امروز در استان ایلام تحت عنوان روابط عمومی برتر کشور متجلی شده، لذا این موفقیت را به تمامی دست اندرکاران و مردم استان تبریک عرض می کنیم.

در ادامه این نشست محمد صحرایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با عنوان این مطلب که کسب رتبه برتر روابط عمومی استانداری ایلام مرهون حمایت های استاندار، همکاری روابط عمومی ها و رسانه ها است، گفت: خالصانه از افرادی که روابط عمومی استانداری را در راستای پیشرفت و کسب رتبه برتر همراهی کردند تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه گفت: بهترین بهره ممکن از  ظرفیت ها موجود، در کنار حمایت ها و انتقادات در کسب این رتبه بسیار موثر بود چرا که اگر این انتقادات سازنده نبود امروز پله های موفقیت طی نمی شد.

صحرایی در پایان گفت: این موفقیت ارزشمند را خدمت استاندار، روابط عمومی ها تبریک گفته، امیدواریم از این پس این چنین قله ها در دستان ایلامیان قرار گیرد.  

گفتنی است در این نشست توسط بهرام نیا استاندار ایلام با اهدای لوح از محمد صحرایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام که در همایش جهاد تبیین در بین استانداری های کشور رتبه برتر را کسب کرده بود به نمایندگی از روابط عمومی های استان تجلیل بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه