English

حضور فعال شرکت پالایش نفت بندرعباس در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، دستاوردها و اقدامات خود در صیانت و حفاظت از محیط زیست را ارائه کرد.

حضور فعال شرکت پالایش نفت بندرعباس در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران با حضور بیش از ۷۰ شرکت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از دیروز آغاز به کار کرد.

شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار با اجرای پروژه ها و اقدامات گسترده زیست محیطی مطابق با استانداردهای بین المللی، در بیستمین دوره از نمایشگاه محیط زیست حضور یافته است.

محمود نمازی مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در حاشیه نخستین روز از نمایشگاه محیط زیست گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس با رویکرد کاهش و کنترل تأثیرات زیست محیطی ناشی از فعالیت های خود، به حفاظت و صیانت از محیط زیست توجه ویژه دارد و به طور جدی از اثرات فعالیت خود روی محیط زیست آگاه است و به دنبال هماهنگ کردن فعالیت های تولیدی خود با محیط زیست و تحقق بخشیدن به استفاده کارآمد از منابع انرژی، کمک به اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و در نتیجه کمک به دستیابی به یک جامعه پایدار است.

وی افزود: در این رابطه پایبندی به رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی منطقه‌ای، ملی و بین المللی، استفاده از فن آوری های جدید جهت کاهش پسماندها و کنترل آلاینده های زیست محیطی، شناسایی، ارزیابی، کاهش، حذف و یا کنترل موثر مخاطرات و جنبه ها و اثرات زیست محیطی، کاهش حوادث و اثرات سوء بر افراد و محیط زیست و استقرار نظام های مدیریت زیست محیطی و مدیریت انرژی و به روزرسانی آن ها در اولویت های این شرکت قرار دارد.

نمازی اظهارداشت: رعایت استانداردها، قوانین و مقررات زیست محیطی و الزامات مرتبط با آن پیوسته در سند چشم انداز شرکت پالایش نفت بندرعباس قرار گرفته تا همگام با فعالیت‌های تولید، محیط زیست محافظت شده و در اختیار نسل آینده قرار گیرد که در حال حاضر استقرار استاندارد مدیریت محیط زیست ISO14001 و ارتقاء آن در سطح پالایش نفت بندرعباس، همانند پلی این شرکت را به جایگاه صنایع پاک هدایت نموده و علاوه بر دریافت گواهی عدم آلایندگی در سال های اخیر از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، از سال ۹۵ تاکنون نیز در لیست صنایع آلاینده سازمان محیط زیست معرفی نشده است.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست از ۲۹ آبان تا ۲ آذرماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه