English

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان درمحکومیت حادثه تروریستی

اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در محکومیت حادثه ترورستی شب گذشته در منطقه خانه اصفهان بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان درمحکومیت حادثه تروریستی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اداره کل تبلیغات اسلامی در محکومیت حادثه تروریستی شب گذشته در منطقه خانه اصفهان، بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است...

«چهل و اندی سال است که ملت شریف و عزیزمان به مدد الهی و الطاف خفیه امام زمان (عج) مسیری مستقل از خواست و اراده نظام سلطه و استکبار جهانی را برگزیده است و در این سال‌ها بر پایه پیروی از اصل متعالی ولایت فقیه توانسته است قله‌های عظمت و افتخار را در همه عرصه‌های علمی و فرهنگی و سیاسی یکی پس از دیگری، علی‌رغم تمامی موانع و مشکلات فتح کند. بدیهی است که دشمن این عزّت و عظمت را تاب نیاورد و با فتنه انگیزی و جنایت علیه ملت ایران، عزمش را بر نابودی و خشکاندن موجودیت این ملت، جزم کند.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان همراه با اعضای شبکه تبلیغ و روحانیت استان، هیئات مذهبی، مداحان، جامعه قرآنی، کانون‌های فرهنگی و تشکلهای دینی، ضمن محکوم کردن اغتشاش آشوب‌طلبان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه به ویژه اتفاقات شب گذشته در استان اصفهان و شهر ایذه که منجر به شهادت چندین تن از مدافعان امنیت، بسیجیان و مردم عزیزمان شد، بار دیگر، مراتب قدردانی و سپاس خود را از مجاهدت تمامی نیروهای جان‌برکف و حافظ امنیت، اعلام می‌دارد و به ارواح پاک جان‌برکفانی که در فتنه اخیر به شهادت رسیده‌اند درود و سلام می‌فرستد. و به دشمنان ذلیل با سرکردگی آمریکای مستکبر می‌گوید که ملت ایران با هر فتنه انگیزی جدیدتان، بیدارتر و عزمشان در نفی و طردتان بیشتر می‌گردد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی