English

مطالبات امام جمعه قم از معاون اول رئیس جمهور

مدیر حوزه‌های علمیه و امام جمعه قم مطالبات خود از دولت سیزدهم را عنوان کرد.

مطالبات امام جمعه قم از معاون اول رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی امروز در دیدار محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، به ۱۰ مطالبه خود از دولت اشاره کرد و گفت: اولین مسئله و مطالبه ما «نخبگان و توجه ویژه به نخبه ها از حیث زیرساخت و هم حمایت» از آنان است.

دومین مطالبه مدیرحوزه های علمیه از دولت، «توجه ویژه به آموزش و پرورش و سرمایه گذاری در این زمینه» بود و «توجه دولت بر هنر و تولیدات هنری» نیز تأکید وی بود که به عنوان سومین مطالبه خود برشمرد.

آیت الله اعرافی «توجه ویژه به پاسخگویی و ارتباط بین حوزه و نظام اسلامی» را چهارمین مطالبه خود بیان کرد و بر «بین المللی تر شدن دانشگاه با توجه به جایگاه امروز انقلاب اسلامی» به عنوان پنجمین مطالبه خود تصریح کرد.

مدیر حوزه های علمیه «حمایت بیشتر از بخش خصوصی و کاهش تصدی‌گری در مسائل اقتصادی و پذیرش رقابت واقعی» را ششمین مطالبه خود بیان کرد و در هفتمین مطالبه خود «به حل مسئله آب به صورت بنیادی با توجه به مشکل اصلی ۱۲ استان» تأکید کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، در ادامه این دیدار «توجه به نسل جوان و سرمایه فرهنگ»، «مسئله فرهنگ در کشور» و همچنین «توجه ویژه به آسیب های اجتماعی در کشور» را از دیگر مطالبات خود از دولت برشمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه