English

با آغاز فصل سرما؛

۳ گرمخانه با ظرفیت ۱۶۰ نفر برای بی خانمان های کرمانشاهی آماده شد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در این گرمخانه ها تخت هایی برای استراحت، غذای گرم و صبحانه و همچنین امکاناتی مانند استحمام، خدمات پرستاری، بسته های بهداشتی، بسته های پیشگیری و تزریقی یکبار مصرف نیز مهیا است.

۳ گرمخانه با ظرفیت ۱۶۰ نفر برای بی خانمان های کرمانشاهی آماده شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تعداد گرمخانه‌های شهر کرمانشاه برای اسکان افراد بی‌خانمان سه واحد اعلام کرد و افزود: امسال سه گرمخانه به ظرفیت ۱۶۰ نفر از زمان غروب آفتاب تا طلوع آفتاب روز بعد آمادگی پذیرش و اسکان افراد بی‌خانمان را دارد.

فرحناز محمد در خصوص مکان های آماده شده تحت عنوان گرمخانه در کرمانشاه ابراز داشت: این گرمخانه ها در خیابان اربابی با ظرفیت ۸۰ نفر و بلوار تاق بستان با ظرفیت ۴۰ نفر ویژه آقایان و محله آقاجان در خیابان ارتش به ظرفیت ۴۰ نفر ویژه بانوان است.

محمدی یادآور شد: علاوه بر این در شهرستان های اسلام آباد غرب و کنگاور نیز برای اسکان افراد بی خانمان در فصل سرما گرمخانه وجود دارد که گرمخانه شهرستان کنگاور در طول سال دایر است.

وی با بیان اینکه به طور میانگین برای هر مراجعه کننده ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان در هر شب در این سرپناه ها هزینه می شود افزود: ظرفیت این امکان در بیشتر شب ها تکمیل می شود.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه