English

فرماندار ویژه کاشان:

جوانان مهمترین افراد قشر جامعه هستند

فرماندار ویژه کاشان گفت: جوانان مهمترین قشر جامعه ما هستند که برنامه ریزی برای آینده آنها باید با حضور نخبگان و فرهیختگان در حوزه های مختلف باشد.

جوانان مهمترین افراد قشر جامعه هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با موضوع آسیب های اجتماعی بیان داشت: ما در حوزه جوانان بسیار عقب هستیم چراکه در سال های اخیر برنامه کلان و موثری برای آنها تعریف نشده و هدف گذاری بزرگی نیز از سوی متولیان مهم فرهنگی در سطح استان و کشور صورت نگرفته است.

فرماندار ویژه و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: برای ایجاد روحیه و امید در بین مردم لازم است شور و نشاط اجتماعی در سطح شهرستان افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: برگزاری رویدادهای موسیقی، جشنواره های گل و گلاب در بخش های قمصر، نیاسر و برزک از جمله برنامه هایی بود که در راستای ایجاد نشاط در جامعه به خوبی اجرایی شد که ضرورت دارد ضمن افزایش اقدامات، برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در نقاط مختلف شهرستان اجرایی شود.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اهمیت اوقات فراغت در بین جوانان خاطر نشان کرد: جوانان ما امروز به سرگرمی، ورزش، تفریح سالم، فعالیت های فرهنگی و ... نیاز دارند که این مهم یا وجود ندارد و یا با کمبود مواجه است.

زارعی در پایان تاکید کرد: مسئولین شهرستان باید در بین دانش آموزان و جوانان حضور یافته و با برقراری ارتباط دو سویه به دریافت نقطه نظرات و دیدگاه های آن بپردازند.

گفتنی است موضوعاتی از قبیل نیازهای جوانان، راهکار های امید آفرینی، ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان، برگزاری دوره های آموزشی در خصوص آسیب های اجتماعی در بین خانواده‌ها، برقراری ارتباط و گفت و شنود میان روسای ادارات و جوانان از جمله مواردی بود که در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  شهرستان کاشان در روز یکشنبه 22 آبان ماه 1401 به آن پرداخته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه