English

سرپرست سازمان قطار شهری قم:

پروژه مترو قم در جبهه‌های مختلف کاری فعال است

سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: در صورتی اندک عقب‌ماندگی پروژه از برنامه زمان‌بندی جبران خواهد شد که ظرفیت‌های جدیدی در موضوع پیمانکاران دست‌دوم و مصالح موردنیاز در پروژه مترو قم ایجاد شود

پروژه مترو قم در جبهه‌های مختلف کاری فعال است

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا انگشت باف سرپرست سازمان قطار شهری قم به همراه معاونین سازمان از پروژه مترو بازدید و نیروهای مشاور و پیمانکار آخرین وضعیت پروژه را شرح دادند.

محمدرضا انگشت باف ضمن تشکر از مدیران مجموعه پیمانکار بابت فعال نمودن جبهات کاری جدید،  عنوان کرد: در صورتی اندک عقب‌ماندگی پروژه از برنامه زمان‌بندی جبران خواهد شد که ظرفیت‌های جدیدی در موضوع پیمانکاران دست‌دوم و مصالح موردنیاز در پروژه مترو قم ایجاد شود.

سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم در بخشی از گفت‌وگوی خود با کارگران و مهندسین حاضر در ایستگاه‌های میدان کشاورز و دپو کارگاه قلعه کامکار اظهار داشت: فعالیت در عرصه سازندگی و ارائه خدمات شهری به زائرین و مجاورین حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) نیازمند روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر است و خواستار سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف پروژه مترو شد.

نیروهای پیمانکار نیز ضمن تشکر از اهتمام و توجه مسئولین شهری نسبت به فعالیت پروژه، بازدیدهای مستمر را در جهت حل مشکلات و کمبودهای موجود مؤثر دانسته و خواستار تداوم حضور میدانی مسئولین و مساعدت بیش‌ازپیش آنان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی