English

دادستان کرمانشاه اعلام کرد:

کاهش ۱۶ درصدی تیراندازی و ۱۳ درصدی دستگیری در کرمانشاه

نشست مشترک قضایی _ انتظامی با موضوع تیراندازی ها در سطح شهر به ریاست دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه و با حضور مقامات قضایی و انتظامی در سالن جلسات دادگستری برگزار شد.

کاهش ۱۶ درصدی تیراندازی و ۱۳ درصدی دستگیری در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در ابتدا با اشاره به اغتشاشات اخیر از حضور هوشمندانه نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی تشکر کرد و گفت: مدیریت خوب و هوشمندانه نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی سبب کنترل امور شد.

کرمی افزود: یکی از مواردی که حائز اهمیت آشکار است و در اتفاقات اخیر روی نمود مقابله جدی با قاچاق سلاح است چرا که این امر در دامن زدن به ناامنی نقش زیادی داشت.

وی اضافه کرد با این حال حجم انبوهی از زمان نیروی های امنیتی در دو ماه گذشته به موضوع امنیت در سطح جامعه اختصاص پیدا کرد واین امر نشان داد همواره نیازمند آگاهی و آمادگی در مقاطع مختلف هستم.

در ادامه جانشین انتظامی استان با ارائه آماری از تیراندازی در یک ماه گذشته از کاهش 16 درصدی تیراندازی ها و به تبع آن 31 درصدی دستگیر شدگان نسبت به مدت مشابه ماه قبل خبر داد.

وی از علل و انگیزه تیراندازی ها سخن گفت و بیان داشت اختلافات ملکی ، اختلافات شخصی و خصومت ، اختلافات خانوادگی و مواردی از این دست از مهمترین علل تیراندازی ها بوده است.

لازم به ذکر است این نشست دوازدهمین نشست قضایی و انتظامی بود که با موضوع تیراندازی در سطح شهر و کنترل و مقابله با آن با حضور مقامات قضایی و انتظامی در دادگستری استان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه