English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد؛

ارائه خدمات کاروان سلامت هلال‌احمر اصفهان به ۹۰۰ بیمار در شهرستان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ارائه خدمات کاروان سلامت هلال‌احمر اصفهان به 900 بیمار در شهرستان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

ارائه خدمات کاروان سلامت هلال‌احمر اصفهان به 900 بیمار در شهرستان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، متقی گفت:کاروان سلامت متشکل از پزشکان متخصص، پزشک عمومی ،تیم‌های پرستاری،  توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان به بخش دیشموک در شهرستان کهگیلویه به مدت 2 روز در تاریخ های 19 و 20 آبان ماه اعزام شد.

وی اظهار داشت: پس از سفر رئیس محترم مجلس شورای اسلامی به بخش دیشموک استان، تیم درمانی متشکل از پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان‌های اصفهان، در راستای تسکین آلام بشری در قالب کاروان سلامت و کمک به مردم منطقه کم‌برخوردار بخش دیشموک اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: ارائه خدمات ویزیت رایگان به بیش از 900 نفر بیمار شناسایی شده  و دیگر بیماران نیازمند با  صدور کارت ویزیت جهت درمان تخصصی این بیماران با مشارکت این جمعیت و بنیاد علوی شهر دیشموک،  متشکل از کادر درمانی شامل متخصصین مغز و اعصاب، اطفال، پوست، ارتوپد ،اورولوژی ،چشم پزشک، دندان پزشک، زنان و زایمان،داخلی، عفونی،توانبخشی و تیم‌های پرستاری، به منطقه دیشموک انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: غربالگری اسکلتی و کف پای صاف کودکان و نوجوانان با استفاده از متخصصان توانبخشی و توزیع بیش از 100 جفت کفش طبی برای آنان و همچنین استقرار داروخانه رایگان مجهز به داروهای تخصصی در محل درمانگاه  شهر دیشموک، از دیگر برنامه های کاروان سلامت اعزامی به این منطقه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه