English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

انهدام باند قاچاق سلاح جنگی در اصفهان / کشف ۱۴۵ قبضه سلاح و بیش از ۱۱ هزار مهمات

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴۵ قبضه انواع سلاح های جنگی و شکاری و ۱۱ هزار و ۸۶۲ عدد مهمات مربوطه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

انهدام باند قاچاق سلاح جنگی در اصفهان / کشف 145 قبضه سلاح و بیش از 11 هزار مهمات

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر بیان داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان طی مدت مذکور موفق شدند 145 قبضه انواع سلاح‌های جنگی و شکاری و 11 هزار و 862 عدد مهمات مربوطه را کشف کنند.

وی افزود: از ابتدای مهرماه تاکنون ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برخورد‌های خوبی را در زمینه مقابله با قاچاقچیان سلاح انجام داده و کشفیات قابل توجهی نیز در زمینه داشتند که این اقدامات در ایجاد امنیت و آرامش و جلوگیری از هرگونه اخلال در نظم عمومی بسیار تاثیرگذار بودند.

این مقام  انتظامی از دستگیری 95 نفر شامل نگهدارنده، حاملان و قاچاقچیان سلاح خبر داد و گفت: با اشرافیت، هوشمندی و اقدامات علمی و تخصصی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی 2 باند قاچاق عمده سلاح در استان کردستان شناسایی و با همکاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان منهدم شدند.

وی تصریح کرد: همچنین ماموران این پلیس با رصد هوشمندانه خود یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 حامل سلاح را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و متوقف کردند که در این عملیات 2 قبضه اسلحه کلت جنگی و یک قبضه اسلحه شکاری به همراه 31 عدد فشنگ مربوطه کشف و 2 قاچاقچی سلاح نیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه قاچاق سلاح به کشور یکی از اهدافی است که دشمن برای ایجاد نا امنی و از بین بردن آرامش جامعه دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با قاچاقچیان سلاح برخورد می‌کند و در این خصوص از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعات در این خصوص را از طریق شماره تلفن 110 مرکز فوریت‌های پلیسی و همچنین شماره تلفن 113 حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان اصفهان اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه