English

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

یادواره‌های شهدا فرصت مرور تاریخ انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: یادواره‌های شهدا فرصت مرور تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

یادواره‌های شهدا فرصت مرور تاریخ انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم که با موضوع برگزاری یاواره شهدای والا مقام در مدارس استان قم که در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، اظهار کرد: موضوع کنگره ملی شهدای استان قم یکی از مطرح‌ترین مباحث استان قم است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا مرور تاریخ انقلاب اسلامی است، مطرح کرد: مرور مبانی انقلاب اسلامی و رشادت‌های ملت ایران در یادواره‌های شهدا انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی تعداد زیادی از مدارس کشور مورد حمله بمب باران دشمن قرار گرفتند و در یک لحظه تعداد بسیاری از دانش آموزان و معلمان به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این یادواره شهدا فرصت ویژه‌ای برای تعلیم و تربیت در استان است، عنوان کرد: در این برنامه با مشارکت حداکثری دانش آموزان و معلمان برگزار خواهد شد و فرآیند آن از ابتدای سال تحصیلی آغاز شده است.

رحیمی با بیان اینکه در آموزش و پرورش حدود 400 نفر فرزند و همسر شهید فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این یادواره تا انتهای سال نیز یادواره‌های مختلفی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدارس می‌توانند یادواره‌ها را در مساجد محل برگزار کنند، تصریح کرد: همچنین اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم بر لزوم استفاده از ظرفیت خانواده‌ها در برگزاری یادواره‌ها تاکید داشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه