English

پیش از ظهر امروز:

سرپرست مخابرات منطقه ایلام به مناسبت هفته پدافند غیرعامل از مرکز مخابراتی آزادگان بازدید کرد

سرپرست مخابرات منطقه ایلام به مناسبت هفته پدافند غیرعامل از مرکز مخابراتی آزادگان شهرستان ایلام بازدید کردند و از نزدیک در جریان اجرای مانور پدافند غیرعامل در مرکز مذکور قرار گرفت.

سرپرست مخابرات منطقه ایلام به مناسبت هفته پدافند غیرعامل از مرکز مخابراتی آزادگان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سید شهاب الدین نبی پور در بازدید از مرکز آزادگان شهرستان ایلام ضمن تاکید بر استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات مخابراتی گفت : با توجه به نیاز مشتریان علاوه بر استفاده بهینه از امکانات موجود، در توسعه ارتباطات جدید باید از فناوری های نو برای ایجاد زیر ساخت ها استفاده شود تا امکان ارائه سرویس های بهتر و به روز برای مشتریان فراهم گردد .

وی گفت : مناسب ‌سازی شبکه، افزایش رضایت‌مندی مشترکان را در پی داشته و این امر، مورد تاکید مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران است.

نبی پور سرپرست مخابرات منطقه ایلام در بازدید سرزده خود به منظور بررسی وضعیت شبکه ارتباطی و طرح‌های در دست اقدام با حضور در مرکز آزادگان شهرستان ایلام از بخشهای فنی مرکز از جمله ام دی اف، شبکه کابل، سیستمهای انتقال، سوییچ و شبکه فیبرنوری، دیزل ژنراتور و بخش پاور بازدید و با کارکنان بخش‌های مختلف مرکز از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه