English

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان:

آغاز طرح برچسب‌گذاری پسماندهای خانگی خارج از نوبت در سطح شهر اصفهان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان از آغاز طرح برچسب‌گذاری پسماندهای خانگی که خارج از نوبت بیرون از منزل قرار داده می‌شود، خبر داد.

آغاز طرح برچسب‌گذاری پسماندهای خانگی خارج از نوبت در سطح شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیرحسین خسروی با اعلام این خبر گفت: طرح جمع‌آوری پسماند‌ها در شهر اصفهان که تا پیش از این طبق روزهای زوج و فرد تقویم انجام می‌شد، از چهارم تیرماه سال جاری به روزهای زوج و فرد هفته (روزهای زوج شامل: شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و روزهای فرد شامل: یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه) تغییر کرد.

وی کاهش شیرابه و استفاده از خشکاله ظرف مدت 6 ماه را از اهداف اجرای این طرح دانست و افزود: باید با فرهنگ‌سازی لازم شهروندان را ملزم به بیرون گذاشتن پسماند‌ها در تاریخ‌های معین کنیم تا دیگر شاهد قرار دادن پسماند در روز جمعه نباشیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برخورد قانونی با افرادی که خارج از زمان مقرر پسماند‌ها را خارج از منزل قرار می‌دهند در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: روی کیسه پسماند‌هایی که خارج از زمان مقرر بیرون از منازل قرار داده شود، برچسبی قرار می‌گیرد که روی آن نوشته شده است: «پسماند خارج از نوبت جمع‌آوری نمی‌شود».

خسروی باین داشت: نصب برچسب روی کیسه زباله‌ها گویای آن است که شهرداری در زمان مقرر وظیفه خود مبنی بر جمع‌آوری پسماندهای خانگی را انجام داده است و این کیسه‌ها خارج از نوبت، بیرون از منازل قرار داده شده است و از سوی دیگر، شهروندان متوجه می‌شوند که پسماند‌ها خارج از نوبت جمع‌آوری نمی‌شود و نسبت به رعایت زمان قراردادن پسماند در زمان مقرر دقت خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه