English

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد؛

راه اندازی اولین کارخانه تولید سرم و دارو در استان اصفهان

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شوری اسلامی از کلنگ زنی اولین کارخانه تولید سرم و دارو در شهرستان گلپایگان اصفهان خبر داد.

راه اندازی اولین کارخانه تولید سرم و دارو در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدمسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ زنی کارخانه تولید سرم و دارو در ناحیه صنعتی سعید آباد گلپایگان گفت: روز 5 آبان‌ماه مراسم کلنگ زنی کارخانه تولید سرم و دارو در ناحیه صنعتی سعید آباد گلپایگان با حضور دکتر برادران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، تعدادی از مدیران استان اصفهان و شهرستان گلپایگان برگزار شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز سرم یکی از موضوعات و نیازهای اصلی حوزه بهداشت و درمان است، افزود: امیدورایم با راه‌اندازی این کارخانه در گلپایگان، بخشی از نیاز کشور در حوزه تهیه و تولید دارو، در آینده نزدیک تامین شود.

 لازم به ذکر است؛ طرح راه اندازی اولین کارخانه تولید سرم و دارو در استان اصفهان، با پیگیری های نماینده شهرستان، فرماندار گلپایگان و خانه صمت شهرستان، با ظرفیت اشتغال ۷۵۰ نفر و با مساحتی بالغ بر ۵۵ هزار متر مربع در ناحیه صنعتی سعید آباد گلپایگان در حال اجرا است، امیدواریم فاز نخست این پروژه، ظرف مدت ۱۵ ماه، به بهره‌برداری برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه