English

وعده ذاکری برای تحول در شرکت گاز هرمزگان

سرپرست جدید شرکت گاز هرمزگان ضمن تأکید بر رسیدگی به منابع انسانی این شرکت، وعده داد تا تحولی بزرگ در گازرسانی استان به وقوع بپیوندد.

وعده ذاکری برای تحول در شرکت گاز هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مســلم رحمانی سرپرســت مدیریت هماهنگی امور گازرســانی شــرکت ملی گاز ایران بیان داشت: در حوزه گازرسانی خدمتگذاری به مردم موجب دعای خیر می شود و باید همکاران به این افتخار کنند.

وی افزود: بیش از 97 درصد خانوار شهری و 84 درصد خانوار روستایی از نعمت گازرسانی  در کشور برخوردار است.

وی خاطرنشــان کــرد: هرمــزگان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی کمتر از سایر نقاط کشور در  زمینه گازرسانی پیشرفت داشته‌اند.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی  شــرکت ملی گاز ایران ابراز داشت: حدود سه و هزار و 200 روستا درکشور به فعالیت گازرسانی مشغول است.

رحمانی یادآور شد: 12شــهر و 56 روســتا در هرمزگان از نعمت گاز برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی در استان هرمزگان  باید ضربتی انجام و تسریع شــود، گفت: گاز رسانی به 200 روستا در اســتان های بوشهر و کردستان در برنامه دوساله قرار دارد.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای 23 هزار صنعت در کشور انجام شده و تا سال 1402 گاز رسانی به این صنایع به اتمام می رسد. رحمانی تصریح کرد: هوشمندسازی با 4/8 میلیارد  تومان پروژه بزرگ شرکت گاز و پروژه زیرساختی  کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد مصرف در بخش خانگی اتفاق می افتد، گفت: قرار اســت مصــارف را تا سقف  100میلیون مترمکعب بهینه سازی کنیم.

احسان کامرانی معاون سیاســی اســتاندار هرمزگان نیز در این جلسه گفت: در حوزه گاز باید بیشــتر در زمینه دانش بنیان کارکنیم و بیشتر از این ظرفیت استفاده کنیم.

احسان کامرانی اذعان داشــت: اتاق فرماندهی  علمی و فکر تشــکیل دهیم و افراد متخصص در این حوزه ها می توانند کمک کنند.

وی گفت: در بحث توســعه پایدار همه جوانب را باید با هم بسنجیم و گاز طبیعی را که سوخت سالمی است به تمام بخش های استان هرمزگان ببریم و همه صنایع را به این سمت و سو سوق دهیم. 

کامرانی اظهار داشــت: تلاش می کنیم که از امروز شرکت گاز را عضو کمیســیون مبارزه با قاچاق استان قرار می دهیم.

فواد حمزوی مدیرعامل سابق شرکت گاز استان هرمزگان درحاشیه آئین تکریم و معارفه  تصریح کرد: استمرار تولید گاز پالایشگاه سرخون، ایجاد زیرســاخت های لازم و مدیریت  مصرف گاز در استان، طراحی و آغاز عملیات خط انتقال گازرسانی، طراحی و اجرای پروژه گازرسانی  به نیروگاه های جزیره کیش و با صرفه جویی بالغ بر10 هزار میلیارد تومان، فروش گاز اســتان 7هزار میلیارد تومان بوده، میزان جلوگیری از هدر رفت ثروت ملی، طراحی و شــبیه ســازی مانیتورینگ  در شــرکت پالایشگاه نفت، فولاد و ســیمان  در هرمــزگان، طراحی و انتقال گاز از ســرزمین  اصلی به جزیره قشــم از جمله عملکرد شــرکت است.

وی اظهارداشت: همکاران من جهادگران بی ادعا و بی نام و نشــان در همــه عرصه ها  هســتند و تنها استانی هســتیم که مردم آن از گاز استقبال نمی کنند.

وی بیان کرد: عضو کمیته مبارزه با قاچاق سوخت  نیستیم.

مدیرعامل سابق شرکت گاز استان هرمزگان بیان داشت: اقدامات پیش رو قرار است به جای 30 سال در سه سال انجام شود که باید تلاش زیادی در این راستا صورت بپذیرد.

حمزوی عنوان کرد: اشــتباهم این بود که به کار بیش از همکارانم اهمیت دادم و الان همه تحت  فشــار اقتصادی هســتند، با تمام وجودم شرمنده همکارانم هستم.

علی ذاکری سرپرست شرکت گاز اســتان هرمزگان هم بیان داشت: امیدوارم با همکاری همه بتوانیم به اهداف و آرمان‌ها دست پیدا کنیم.

وی اذعان داشت: در حوزه گاز به محیط آرام و  امن و باانگیزه احتیاج داریم تا بتوانیم بهره‌وری را افزایش دهیم.

ذاکری خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم مدیریت منابع انسانی مهمترین و ارزشــمند ترین دارایی  شــرکت گاز اســت و نیروی متخصص و توانمند  سرمایه استان و جامعه است.

وی گفت: مدیریت را باید بر اساس استانداردهای خاص پیش ببریم و بستری  شاداب، با مباحث بودجه ریزی، عملیات مالی، استفاده از شرکت های دانش بنیان و مدیریت فرآیندها به یک شرکت سلامت ایجاد کنیم.

ذاکری در پایان افزود: بــه دنبال آنیم که طعم  شــیرین خدمت رسانی را در دولت سیزدهم به مردم بچشانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه