English

دشمن تمام تلاش خود برای وارونه نشان دادن حقایق به کار گرفته است

امام جمعه قم گفت: نسل جوان سختی‌ها و از خودگذشتگی‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده و لمس نکرده است؛ رها کردن فضای مجازی در این سال‌ها سبب شد تا میدان بزرگی در اختیار دشمن قرار گیرد و دشمن نیز نهایت تلاش خود را در وارونه جلوه دادن حقایق به کار برد.

دشمن تمام تلاش خود برای وارونه نشان دادن حقایق به کار گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، روحانیت را پیشگام در سخت‌ترین عرصه‌ها عنوان کرد و حضور پررنگ ایشان در دوران دفاع مقدس را شاهدی بر این مدعا خواند.

وی حضور روحانیت در دفاع مقدس را سبب شکل گیری باوری قوی در جامعه ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور روحانیت در دوران دفاع مقدس در عرصه رزمی – تبلیغی سبب شد تا آن چه جامعه تا پیش از آن باور نداشت، به باوری قطعی بدل شود؛ چرا که روحانیت دیگر بسنده به خطابه نکرد و در مسیر آن عمل هم حضور فعال پیدا کرد.

امام جمعه قم تلاش‌های روحانیت در جریان پیروزی انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و افزود: به برکت حرکت مخلصانه معمار کبیر انقلاب، جمع عظیمی به دنبال ایشان به پا خاستند که خط مقدم آن جمع روحانیت بود و اگر روحانیت وارد میدان نمی‌شد سال‌ها می‌گذشت تا جرقه‌ای در دل مردم روشن شود.

وی با یادآوری سخن مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم معرفی رخدادهای دفاع مقدس به نسل جوان، خاطرنشان کرد: نسل جوان سختی‌ها و از خودگذشتگی‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده و لمس نکرده است؛ رها کردن فضای مجازی در این سال‌ها سبب شد تا میدان بزرگی در اختیار دشمن قرار گیرد و دشمن نیز نهایت تلاش خود را در وارونه جلوه دادن حقایق به کار برد.

حسینی بوشهری، تلاش‌های دشمنان در خاموش کردن نور انقلاب را بی اثر عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی آن چنان جوششی دارد که به خواست خدا به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های این سازمان در جهت معرفی مجاهدت‌های روحانیان در دوران دفاع مقدس، ارائه نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه