English

با هدف ساماندهی شناورهای فاقد هویت:

جلسه مشترک اداره عملیات دریایی با دهیاری های همجوار بندر امیرآباد برگزار شد

در جلسه مشترک اداره عملیات دریایی با دهیاری های همجوار بندرامیرآباد ، بر لزوم ساماندهی شناورهای فاقد هویت و ثبت قایق های مستقر در منطقه و اطلاع رسانی به صاحبان آنها تأکید شد.

جلسه مشترک اداره عملیات دریایی با دهیاری های همجوار بندر امیرآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در راستای اجرای دستورالعمل مصوب ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در اجرای مصوبات جلسه چندی پیش با فرماندهی دریابانی پایگاه امیرآباد در مورد ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به تردد های دریایی در آبهای داخلی و سرزمینی، جلسه مشترک اداره عملیات دریایی با دهیاری های همجوار بندر امیرآباد به منظور ثبت قایق های مستقر در منطقه و اطلاع رسانی به صاحبان آنها برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه پیرامون الزامات قانونی موجود در خصوص لزوم ثبت هر نوع شناور متردد در آبهای سرزمینی تأکید و مزایای ثبت شناورها برای صاحبان آن نیز تشریح شد.

در این جلسه نیز دهیاران ضمن ارائه نقطه نظرات خود، تسهیل امور مربوط به ثبت شناورها از جمله امکان نقل و انتقال شناور در نزدیک ترین محل به روستاها و ارائه فراخوان در خصوص برگزاری جلسه توجیهی در محل هر روستا با حضور صاحبان شناورها را خواستار شدند.

گفتنی است؛ بیش از 200 فروند قایق تفریحی، 123 فروند قایق صیادی و 25 فروند جت اسکی ثبت شده در منطقه تحت حاکمیت بندر امیرآباد وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه