English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

دستگیری لیدر اصلی اغتشاشات در سروستان/ انهدام کارگاه تولید کوکتل مولوتوف

فرمانده انتظامی استان گفت: در اغتشاشات اخیر سطح استان، یک نفر لیدر اصلی در شهرستان سروستان دستگیر و روانه دادسرا شد.

دستگیری لیدر اصلی اغتشاشات در سروستان/ انهدام کارگاه تولید کوکتل مولوتوف

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار "رهام بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان فارس در این باره اظهار داشت: در پی اعتراضات مردمی و اغتشاشات اخیر توسط افرادی معاند در فضای حقیقی و مجازی در سطح استان فارس، شناسایی و بازداشت عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی، یک نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات و طراح شعارهای هنجارشکننده را شناسایی و وی را در منزلش در یکی از محله‌های این شهرستان  دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۷ عدد کوکتل مولوتوف ساخته شده و آماده به کار، ۳ هزار بطری خالی شیشه‌ای و ۱۵۰ دست البسه کهنه جهت استفاده در ساخت کوکتل مولوتوف، ۴ لیتر اسید خالص و با غلظت بالا جهت استفاده در اغتشاشات علیه مامورین، اماکن و خودروها، ۸ عدد سرنگ حاوی اسید، ۳۰ لیتر بنزین، گازوئیل و روغن سوخته، دو جفت دستکش آغشته به رنگ و ۱۰ عدد اسپری رنگ استفاده شده، ۳۰ کیلوگرم ماده شیمیایی (کود آمونیاک)، ۳ دستگاه دوربین، ۴ عدد هارد اکسترنال، ۴۰ عدد انواع سیم کارت‌، یک دستگاه لپ‌تاپ، ۳ عدد گوشی همراه هوشمند، یک جلد دفترچه یادداشت حاوی شعارهایی با مضمون حمایت از گروه‌های معاند و منافقین و یک دستگاه پرینتر رنگی کشف شد.

سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه  در بررسی از سوابق متهم، جرائمی از قبیل جعل عنوان، کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع وجود دارد، تصریح کرد: کارگاه تولید کوکتل مولوتوف منهدم و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس با کسانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه