English

۷۰ درصد برنامه‌های ستاد اقامه نماز قم عملیاتی شدند

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم از عملیاتی شدن ۷۰ درصد برنامه‌های ستاد اقامه نماز قم خبرداد.

۷۰ درصد برنامه‌های ستاد اقامه نماز قم عملیاتی شدند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور در جلسه ستاد اقامه نماز استان قم که در سالن جلسات شبستان محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به گزارش عملکرد ۶ ماهه ستاد اقامه نماز استان قم، اظهار کرد: تلاش کردیم در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز فعالیت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در ۳ محور فعالیت‌هایی انجام دادیم، عنوان کرد: نخستین محور آموزش و رشد جامعه بود چراکه اعتقاد ما بر این است اگر جامعه با معارف، نقش و تاثیرات نماز آشنا شوند بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ نشست خانوادگی و دانش آموزی با حضور کارشناسان جهادی داشته‌ایم، مطرح کرد: همچنین دوره آموزشی ائمه جماعات ادارات در ۱۶ ساعت با حضور ۹۰ نفر برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در مجموع حدود ۱۵۰ امام جماعت در ادارات و سازمان‌ها داریم، خاطرنشان کرد: همچنین دوره معارف نماز نیز در ادارات به منظور آشنا شدن کارکنان با وظایف منتظران برگزار شده است.

عرب‌پور با اشاره به اینکه دوره آموزشی ۸ ساعته مدیران با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در آذرماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در تلاش هستیم دوره آموزشی اصناف را نیز برگزار کنیم و در این مسیر نیازمند همکاری لازم هستیم.

وی با بیان اینکه محور دوم بحث نظارت و ارزیابی میدانی است، یادآور شد: طی ۶ ماه گذشته در نماز جماعت بیش از ۵۰ دستگاه شرکت کردیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به اینکه ۱۵۰ تا ۲۰۰ مدرسه پوشش کامل اقامه نماز داریم، بیان کرد: ستاد اقامه نماز استان قم آمادگی لازم برای برگزاری نشست‌های دانش آموزی و خانوادگی در مدارس را داریم و به این منظور هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه سه جلسه مقدماتی اجلاسیه استانی نماز را برگزار کرده‌ایم، ابراز کرد: به دنبال این هستیم در سال جاری برنامه‌های قوی‌ای در مدارس پیاده کنیم.

عرب‌پور در پایان تاکید کرد: طی ۶ ماه گذشته توانستیم حدود ۷۰ درصد اهداف و برنامه‌های خود را عملیاتی کنیم و برخی از آن‌ها نیز در مسیر عملیاتی شدن و درحال اجرا هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه