English

مدیر صندوق بازنشستگان فولاد منطقه اصفهان خبر داد؛

اعزام رایگان بازنشستگان فولاد به عتبات عالیات

مدیر صندوق بازنشستگان فولاد منطقه اصفهان بیان کرد: بازنشستگان زائر اولی بازنشسته فولاد به صورت رایگان به کربلا و نجف مشرف خواهند شد.

اعزام رایگان بازنشستگان فولاد به عتبات عالیات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، میثم اسلامیان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته توسط صندوق بازنشستگی فولاد، در قالب تفاهم با موکب امام رضا(ع) بازنشستگانی که تاکنون به عتبات مشرف نشدند به صورت رایگان به نجف و کربلا اعزام می گردند.

وی با بیان اینکه اعزام به عتبات از 8 آبان ماه و بر اساس قرعه کشی انجام خواهد شد، افزود: در حال حاضر سفربه عتبات عالیات به صورت زمینی انجام می‌شود و پیگیری‌هایی برای انجام این سفر به صورت هوایی با سازمان حج و زیارت انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره باینکه صندوق بازنشستگان فولاد کشور دارای ۹۰ هزار بازنشسته است که با مجموع خانواده ها حدود ۲۸۰ هزار نفر را تشکیل می دهند، افزود: سه پنجم بازنشستگان فولاد کشور در منطقه اصفهان و سه استان اصفهان، فارس و چهارمحال‌وبختیاری قرار دارند.

اسلامیان با بیان اینکه مجموع بازنشستگان فولاد منطقه اصفهان ۴۸ هزار نفر است، بیان داشت: هفت هزار بازنشسته متعلق به استان چهارمحال و بختیاری، ۱۵۰۰ نفر مربوط به استان فارس و سایر بازنشستگان فولاد در استان اصفهان هستند.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده در خصوص خدمات درمانی  بازنشستگان فولاد توضیح داد: در حال حاضر با راه‌اندازی پاراکلینیک های تخصصی بهترین خدمات درمانی به بازنشستگان داده می شود.

مدیر صندوق بازنشستگان فولاد منطقه اصفهان با بیان اینکه ۱۶۸۸ بیمار صعب العلاج بازنشسته در ذوب آهن و 178 نفر در فولاد داریم، افزود: بهترین خدمات درمانی به دلیل وجود این بیماران صعب العلاج به این افراد ارائه می شود که از اهم کارهای مدیریت جدید صندوق فولاد می باشد.

اسلامیان در ارتباط با مباحث حقوقی بازنشستگان نیز گفت: به علت هزینه های بالای وکالت هفته ای 2 بارخدمات مشاوره حقوقی رایگان به بازنشستگان و خانواده های آنان ارائه می گردد.

وی ادامه داد: در صورت نیاز بازنشستگان به خدمات تکمیلی حقوقی مازاد بر مشاوره هزینه خدمات ۸۰ درصد کمتر از تعرفه‌های سایر مراکز می باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نظارت بر روند اجرای شیوه نامه درمان در مراکز درمانی در صندوق مورد توجه و اهمیت است، اظهار داشت: در این راستا تیم های نظارتی تشکیل شده است که در مراکز درمانی، پارکلیینک ها و داروخانه ها و بیمارستان ها مستقر شدند.

مدیر صندوق بازنشستگان فولاد منطقه اصفهان با اشاره به شعار سال و اهمیت آن گفت: یکی دیگر از کارهایی که در مجموعه صندوق بازنشستگاه فولاد صورت گرفته است ارتباط و استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان برای ارائه خدمات و رفع مشکلات ریشه‌ای می باشد.

اسلامیان با اشاره به افزایش ۲۰۰ درصدی تسهیلات برای بازنشستگان فولاد بیان داشت: مبلغ وام از چهار میلیون تومان در سال گذشته به هشت میلیون تومان افزایش یافت و در حال حاضر نیز پرداخت وام 15 میلیون تومانی از طریق بانک قرض الحسنه رسالت آغاز شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰ فقره از این وام ها به بازنشستگان استان پرداخت شده است، افزود:  هزار و ۷۰۰ فقره دیگر وام نیز تا فردا به حساب بازنشستگان واریز می گردد.

 اضافه کرد: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان برای ارائه خدمات و رفع مشکلات ریشه‌ای صندوق مورد توجه قرار گرفته است.

اسلامیان گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های صندوق بازنشستگان فولاد، سرگردانی بین دولتی و خصوصی بودن است، که در حال حاضر در حال تدوین بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه هستیم تا وضعیت این صندوق نیز مشخص شود.

وی با اشاره به وجود هشت دفتر رابط در منطقه اصفهان تصریح کرد: دفاتر رابطین این صندوق در شهرستان‌های خمینی شهر، نجف آباد، فلاورجان، فولادشهر، زرین شهر، مبارکه، شهرکرد و شیراز مستقر هستند.

مدیر صندوق بازنشستگان فولاد منطقه اصفهان با بیان اینکه ۸۰ ۰ میلیارد تومان درماه به بازنشستگاه صندوق حقوق پرداخت می کنیم، بیان داشت: این صندوق ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد که امیدواریم هرچه زودتر این معوقات پرداخت گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه