English

رشد ۵۹‌ درصدی پرداخت تسهیلات بانکی در فارس/ ارائه ۲۸ هزار فقره وام فرزندآوری به زوجین

تسهیلات بانکی پرداختی به بخش‌های مختلف اقتصادی استان فارس در ۶ ماهه اول امسال ۶۱ هزار میلیارد تومان بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۹ درصد رشد داشته است.

رشد ۵۹‌ درصدی پرداخت تسهیلات بانکی در فارس/ ارائه ۲۸ هزار فقره وام فرزندآوری به زوجین

به گزارش خبرگزاری موج فارس،  علی صالح آبادی رئیس‌ کل بانک مرکزی در سفر یک روزه استانی و به منظور دیدار و گفتگو با فعالان و سرمایه‌ گذاران اقتصادی و بررسی مسائل و موضوعات بانکی برای حمایت از تولید و اشتغال‌ آفرینی، وارد شیراز شد.

صالح‌آبادی رئیس‌ کل بانک مرکزی به همراه معاونین و مدیران ارشد بانک مرکزی در این سفر با حضور درشورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به بررسی موضوعات و مشکلات این بخش پرداخته و در راستای حمایت از رونق تولید و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی استان فارس در جهت اشتغال‌ آفرینی تصمیم‌ گیری خواهند کرد.


حضور در شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیران اقتصادی استان فارس و همچنین نشست با فعالان اقتصادی و تجاری این استان از دیگر برنامه‌های دکتر صالح‌آبادی رئیس‌کل بانک مرکزی در این سفر است.


بر اساس گزارش روابط عمومی بانک مرکزی تسهیلات بانکی پرداختی به بخش‌های مختلف اقتصادی استان فارس در ۶ ماهه اول امسال ۶۱ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۹ درصد رشد داشته است.

همچنین طی ۶ ماهه نخست امسال و در راستای توسعه و ایجاد اشتغال استان فارس ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که منجر به اشتغال ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر شده است.
در همین مدت نیز ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط استان فارس پرداخت شده است.

از ابتدای امسال تا ۲۰ مهرماه هم به حدود ۲۸ هزار فقره وام فرزند به مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان و به ۳۲ هزار و ۱۰۰ نفر وام ازدواج به مبلغ ۴۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است. تسهیلات ودیعه مسکن نیز (از ۶ تیر تا ۲۰ مهرماه) به ۷ هزار و ۵۰ نفر به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان اعطا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه