English

شاطوری خبر داد؛

نامگذاری یکی از خیابان‌های منطقه هفت شهرداری اصفهان به‌ نام شهید مسلم خیزاب

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از نامگذاری یکی از خیابان‌های منطقه هفت شهرداری اصفهان به‌ نام شهید مسلم خیزاب خبر داد.

نامگذاری یکی از خیابان‌های منطقه هفت شهرداری اصفهان به‌ نام شهید مسلم خیزاب

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی‌اصغر شاطوری اظهار داشت: یکی از خیابان‌های منطقه هفت شهرداری اصفهان به‌ نام شهید مدافع حرم مسلم خیزاب نام‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه هدف از نام‌گذاری معابر و خیابان‌های شهر به نام شهدا تنها نامگذاری یک گذر نیست، ادامه داد: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی، رواج سبک زندگی و جهان‌بینی و رویکردهای فکری شهدا انجام می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهید مدافع حرم، مسلم خیزاب یکی از ساکنان این منطقه بوده است، ادامه داد: شهرداری این منطقه، در راستای ارج نهادن و پاسداشت جایگاه شهدای مدافع حرم، پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر را به نام این شهید والامقام به شورای نامگذاری شهر اصفهان اعلام کرد که به تصویب رسید.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: منطقه هفت اصفهان خاستگاه شهدای بسیاری است، از این‌رو اقداماتی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ آنها انجام می‌شود.

به گزارش موج؛ شهید مسلم خیزاب، دهم دی‌ماه سال ۱۳۵۹ دیده به جهان گشود و با توجه به ظهور دولت اسلامی عراق و شام (داعش)، برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) راهی سوریه شد و تا پای جان مبارزه کرد؛ وی سرانجام در تاریخ بیست‌وششم مهرماه ۱۳۹۴ توسط نیروهای تروریست، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه