English

طی مراسمی:

مدیر جدید امور آب و فاضلاب ابوموسی معرفی شد

در مراسمی با حضور فرماندار ابوموسی و معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، مدیر جدید امور آبفای شهرستان ابوموسی معرفی شد.

مدیر جدید امور آب و فاضلاب ابوموسی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ادریس قریشی فرماندار ابوموسی در این مراسم با قدردانی از تلاش های علی آشوری مدیر سابق این شهرستان اظهار داشت: در این مدت تلاش های زیادی برای تامین نیازهای آبی ابوموسی انجام شد که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به نیازهای آبی این شهرستان، خواستار افزایش ظرفیت تولید آبِ آب شیرین کن ابوموسی شد و گفت: با هدف تعیین مصارف ضروری است، قرائت کنتور انجام و برای مشترکان قبض صادر شود.

فرماندار ابوموسی، نظارت مستمر بر کیفیت آب تولیدی و همچنین نصب تجهیزات تله متری بروی مخازن و دیگر تاسیسات آبفا را ضروری دانست و افزود: نصب تجهیزات تله متری فرصت نظارت بیشتر و بهتر آب تولیدی را به همراه خواهد داشت.

در ادامه این جلسه عبدالحمید جابری معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از تلاش های علی آشوری زاده افزود: با توجه به گذر از تابستان و فرصت ظرفیت سازی برای ماه های پیش رو، مدیر جدید ابوموسی بر اساس برنامه های پیش بینی شده، اقدامات لازم برای توسعه زیرساخت ها انجام خواهد داد.

به گفته وی، مدیر جدید این شهرستان پیش از این در مسئولیت های عملیاتی و اداری در شهرستان بشاگرد خدمت کرده است و توانمندی های لازم برای مدیریت در این شهرستان را داراست.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان توجه به سرمایه های انسانی شرکت آب و فاضلاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: تلاش ما استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی توانمند است تا بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم ارائه دهیم.

وی به صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد و گفت: شیرین سازی آب دریا هزینه های بالایی دارد از این رو توجه به فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه آب می تواند به پایداری آب این شهرستان کمک شایانی کند.

جابری در ادامه اذعان داشت: آبفا نیز بنا بر وظیفه از هیچ تلاشی برای تامین نیاز آبی مردم این شهرستان دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش های علی آشوری قدردانی و محسن طبسی به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب ابوموسی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه