English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد؛

کشف ۵۰ کیلو تریاک از قاچاقچی موادمخدر در سوادکوه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 50 کیلو گرم تریاک و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محور ورودی شهرستان سوادکوه خبر داد.

کشف 50 کیلو تریاک از قاچاقچی موادمخدر در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران اظهار داشت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی موادمخدر توسط عامل افیونی از طریق یکی از محورهای ورودی استان با خبر شدند.

وی ادامه داد: متهم حین تردد با خودروی سواری پراید در محور گدوگ به سوادکوه شناسایی و با پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 50 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی، اعتیاد را منشاء بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده ها برشمرد و افزود: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ همکاری همه جانبه مردم با پلیس الزامی است و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه