English

جذب بیش از ۶۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به فارس

مدیر کل دفتر فنی استانداری و دبیر ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس گفت: از مجموع ۶ هزار و ۹۶۷ میلیارد تومان اعتبارات مربوط به ١١٤ مصوبه اصلی سفر رئیس جمهور به این استان، تاکنون چهار هزار و ۳۵۸ میلیارد تومان معادل ۶۲ و نیم درصد جذب شده است.

جذب بیش از ۶۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، امیرحسین جمشیدی مدیرکل دفتر فنی استانداری و دبیر ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس در نشست خبری مدیران پاسخگو در شیراز گفت: علاوه بر ۱۱۴ مصوبه نخست، ۱۸ مصوبه نیز به ارزش ۸۱۱ میلیارد تومان در قالب متمم به این مصوبات افزوده شد.

وی ادامه داد: از مهمترین طرح‌های سفر می‌توان به ساخت بیمارستان شماره ۲ نمازی شیراز، تکمیل آزادراه شیراز–اصفهان، تکمیل خط دوم آبرسانی به شیراز، ایجاد پست ٦٣ کیلوواتی خنجشت شهرستان اقلید، تهیه طرح ٥٧ هکتاری توسعه شاهچراغ (ع)، اجرای تالار مرکزی شیراز و توسعه خط غربی مترو شیراز اشاره کرد.
دبیر ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس گفت: افزون بر ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات به این طرح‌ها تخصیص یافت که چهار هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان آن جذب شده است.
جمشیدی افزود: علاوه بر طرح‌های اصلی و ۱۸ طرح متمم، سه طرح از محل اعتبارات وزارت نفت با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های راهسازی و ورزش تصویب و ابلاغ شد.
تکمیل سد نرگسی کازرون با ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی، تکمیل سد کوار با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و تکمیل خط دوم آبرسانی به شیراز، آبرسانی به شهرستان زرین دشت با ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی، آبرسانی به شهر جهرم و آبرسانی به شهر قیر از جمله طرح‌های سفر رئیس جمهور به فارس است.
دبیر ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس گفت: آزادراه شیراز – اصفهان مهمترین مصوبه حوزه راه است که هم اینک ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه